خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۲۷ + زیرنویس و دوبله

سومرو و جانسو در خانه مشغول حاضر شدن برای رفتن به تولد هستند. او در اتاق با جانسو در مورد وضعیت مرت صحبت می کند و می گوید: « باید تکلیف مرت را روشن کنیم و او را به آزرا تحویل دهیم.آن وقت فاطمه را هم بیرون می اندازیم». فاطمه تمام این حرفها را اتفاقی از پشت در می شنود و تازه متوجه می شود که مریم راست می‌گفته و سومرو زن خوبی نیست.
وقتی که سومرو و جانسو به خانه فریده خانم می رسند، آزرا هیچ عکس‌العملی نسبت به آنها نشان نمی دهد. سومرو طبق معمول مدام پشت سر آزرا حرف زده و در حال غر زدن است. هرچند از اینکه آزرا به رویش نمی آورد که آنها را می‌شناسد و به حرف سومرو گوش کرده است خوشحال است.
فریده خانم به خانه می آید و همه یک جا جمع شده و او را سورپرایز می کنند. سر آشپز کیک بزرگ را به او نشان داده و می گوید دست پخت آزرا است. فریده خانم از آزرا در مقابل جمع خیلی تشکر کرده و او را بغل می کند.
بعد از نشستن و خوردن شام، نوبت کادو دادن رسیده. سراب کادوی خودش را به فریده می دهد. بعد از او آزرا بلند شده و جعبه ی کادویی که در آن تنها یادگار مادرش را برای فریده خانم گذاشته به او می دهد. فریده بسیار خوشحال و متاثر می شود. تمام مدت، سومرو از نقل مجلس بودن آزرا و تعریف‌هایی که از او می شود در عذاب است.
بعد از آزرا، جنک بلند شده و بعد از کمی نطق کردن، کادوی خودش را می دهد. عکس دو نفره ی آزرا و جانسو که روز قبل در کیف او پیدا کرده بود. جنک عکس را مقابل همه گرفته و م یگوید بالاخره چهره واقعی آزرا را نشان دادم.
همگی بهت زده به آزرا و جانسو و سومرو نگاه می کنند. سومرو دوباره شروع به مغلطه کرده و همه چیز را گردن آزرا می اندازد. او می گوید: «آزرا قصد گول زدن فریده خانم و جنک را داشته و به ما گفته که آشناییمان را پنهان کنیم. او بارها باعث اذیت و آزار جانسو شده و به او خیانت کرده است». جنک اجازه حرف زدن و دفاع کردن به آزرا را نمی دهد. فریده خانم ناگهان بیهوش می شود . همه دور او جمع می شوند. وقتی به هوش می آید او را به اتاقش می برند. سراب ، آزرا را از خانه بیرون می کند اما او مصر است که فریده خانم را ببیند. همه از آزرا بدشان آمده است. جو خانه به شدت سنگین و متشنج شده است.
آزرا تمام شب را روی راه پله خانه می ماند.

وقتی سومرو و جانسو به خانه برمی گردند، متوجه نبودن فاطمه و مرت می شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *