خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۲۶ + زیرنویس و دوبله

فردا تولد فریده خانم است و طبق پیشنهاد سر آشپز رستوران، قرار است تولدی برای او بگیرند. برای همین در آشپزخانه تقسیم کار کرده و کیک و غذاهای جشن را می پزند.
جنک چند بار به گوشی جانسو زنگ می زند تا آنها را برای تولد دعوت کند اما گوشی جانسو که روز قبل در خانه مریم هنگام دعوت شکسته بود، خاموش است. جنک نگران شده و شب به خانه آنها می رود. سومرو هول شده و مرت و فاطمه را بالا می فرستد تا جنک آنها را نبیند. جنک وقتی سر شکسته جانسو را می بیند علت را از او می پرسد و جانسو می گوید سرش به کابینت خورده و شکسته. سومرو پیش آنها می آید و بی هماهنگی می گوید که سر جانسو در حیاط شکسته است. جنک از توضیح متناقض آنها متعجب می شود.
شب مریم دوباره به خانه خاله حسنیه می آید تا آمپولهای او را بزند. مریم به شدت دچار عذاب وجدان نسبت به آزرا شده است. موقع رفتن از آزرا خداحافظی کرده و می گوید دارد از این محله می رود.
مسعود هولیا را با خود برای شام به رستوران می برد . او با هولیا خیلی خوب برخورد می کند و قصد دارد در مورد گرفتن وام از حساب مشترک با او صحبت کند. مسعود به هولیا می گوید: « برای قرارداد شراکت جدید احتیاج به وام دارم». هولیا قبول نمی کند و می گوید: « این حساب مشترک از اول هم برای آینده زینب بوده و کسی به آن دست نمی زند». مسعود درمانده و عصبی می شود و نمی‌داند باید چه کند.
صبح تولد، فریده خانم به خانه خاله حسنیه آمده و بعد از سر زدن به او و آزرا، می گوید که برای سه روز دیگر وقت عمل دارد.
مسعود پیش سومرو در کافه اش می رود و می گوید توانایی دادن پول را ندارد و بهت است او که کار خوبی در کافه دارد بی خیال پول شود. سومرو می گوید که به خاطر قضیه شکایتی که برایش پیش آمده وضعیتش در کافه در خطر است و روی این پول حساب کرده است. سومرو مشکوک شده و می گوید: «نکند تو واقعا در مرگ کمال نقش داشته ای که انقدر استرس پرونده او را داری». کمال تظاهر به طلبکاری و شکایت می کند.
تیم آشپزخانه با وسایلی که برای تولد آماده کرده اند به سمت خانه فریده خانم می روند تا خانه را برای شب و سورپرایز آماده کنند. سر آشپز علی رغم مخالفت آزرا از او خواسته که همراهشان بیاید. وقتی به خانه می رسند سراب خانم از دیدن آزرا جا می خورد و عصبی می شود. جنک به او توضیح می دهد که واقعا خودش او را دعوت نکرده و پیشنهاد سر آشپز بوده است.
فریده خانم برای آزمایشات قبل از عمل به بیمارستان رفته است…

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *