خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت ۱۵۴

در این مطلب خلاصه سریال سیب مموعه قسمت ۱۵۴ را برای شما عزیزان آماده کرده ایم .

 

خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت ۱۵۴ : ییلدیز از اندر میخواهد که به او کمک کند‌. او مدام قسم میخورد که بچه از هالیت است. اندر که کلافه شده است به او میگوید که نمی‌تواند برای اثبات این قضیه وقت بگذارد و راهی نیز ندارد. او میگوید که اولویتش اریم است و باید به او رسیدگی کند و همکاری اش با ییلدیز را قطع میکند. او و جانر از بیمارستان می روند.

 

ییلدیز در حال گریه است و مادرش او را دلداری میدهد. کمی بعد، امیر می آید و وقتی ماجرا را میفهمد ناراحت می شود. صدقی از طرف هالیت آمده و ساک وسایل ییلدیز را به او تحویل میدهد. امیر از ییلدیز میخواهد که ناراحت نباشد و به خانه او بیاید. کمی بعد، از طرف بیمارستان از آنها میخواهند که کارهای ترخیص را انجام داده و هزینه را بپردازند. ییلدیز می فهمد که هالیت حتی پول بیمارستان او را که گران است حساب نکرده. آنها وقتی مبلغ را می شنوند شوکه می شوند. ییلدیز هیچ پولی ندارد و دنبال راه حلی است. امیر میگوید که سعی میکند پول را جور کند.

 

او سریع به دفتر کایا رفته و ماجرا را برای او تعریف میکند و از کایا کمک میخواهد. کایا همراه او به بیمارستان می رود و هزینه را پرداخت کرده و سپس می رود. او از امیر میخواهد که چیزی به ییلدیز نگوید، اما امیر به ییلدیز میگوید که کایا هزینه بیمارستان را پرداخت کرده است. ییلدیز از اینکه کایا انسانیت به خرج داده خوشحال است .آنها پس از ترخیص به سمت خانه امیر می روند. هالیت در خانه با وکیل تماس میگیرد و میخواهد که برگه های طلاق را آماده کند. سپس به شاهیکا می گوید که سریع طلاق گرفته و سپس آنها ازدواج خواهند کرد.

 

شاهیکا از اینکه به هدفش نزدیک شده است خوشحال می شود. اندر از آلتین، خدمتکار خانه هالیت میخواهد که پیشش بیاید. او به آلتین می سپارد که در ازای حقوق بالا، او برایش از خانه هالیت جاسوسی کند و همچنین وسایل شاهیکا را بگردد و هر مورد مشکوکی که دید به او اطلاع دهد. آلتین قبول میکند. لیلا در خانه برای سیبل تعریف میکند که دوست دختر کایا را دیده است. سیبل وقتی خیالش راحت می شود که کایا دوست دختر دارد، به لیلا میگوید که با کایا صحبت کرده و به او گفته است که لیلا دوست پسر دارد.

 

او توضیح میدهد که بخاطر خودش این کار را کرده است تا درگیر رابطه با کایا نشود. لیلا از دست سیبل دلخور می شود. شاهیکا برای شب کایا را به خانه دعوت میکند. او قصد دارد خبر دروغ گفتن ییلدیز در مورد بچه و همچنین ازدواج خودشان را به او بدهد. کایا میگوید که در مورد ییلدیز مطلع است و هزینه بیمارستان را نیز او حساب کرده است.

 

هالیت و شاهیکا از این کار کایا عصبی می شوند، اما کایا میگوید که برای کمک به دیگران دلیل دخالت آنها وجود ندارد. با این حال شاهیکا به شدت از این کار کایا ناراحت می شود. ییلدیز با آیسل تماس میگیرد و از او میخواهد که شانه یا مسواک هالیت را پنهانی برای او بیاورد تا خودش آزمایش بگیرد. شاهیکا حرفهای آیسل را از پشت در می شنود.

 

صبح، سر میز صبحانه، لیلا به هالیت میگوید که برای شب میخواهد به جشن تولد دوستش برود. هالیت به او اجازه نمی‌دهد و لیلا ناراحت می شود. شاهیکا سپس با هالیت صبحت کرده و از او میخواهد که لیلا را به همراه ییعیت به تولد بفرستد تا خیالش راحت باشد.

 

هالیت بخاطر شاهیکا قبول میکند. اندر با هالیت تماس میگیرد و پول سهامش از شرکت را میخواهد. هالیت به او میگوید که شرایط شرکت مناسب نیست اما اندر برای خواسته اش پافشاری دارد و تهدید به شکایت میکند.

 

امیدواریم از مطالعه خلاصه قسمت ۱۵۴ لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت ۱۵۵ مراجعه فرمایید و از مطالعه آن لذت ببرید .

 

منبع : قسمت آخر سیب ممنوعه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *