خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 250

در این مطلب خلاصه داستان قسمت 250 سریال سیب ممنوعه را برای شما آماده کرده ایم ؛ سریال پرطرفدار Yasak Elma یکی از سریال های پرطرفدار در بین مردم ایران میباشد ؛ سیب ممنوعه سریالی عاشقانه است که بازیگرانی همچون اونور تونا ، تالات بولوت ، شوال سام ، ادا اجه ، سودا ارگنچی در این سریال زیبا ایفا نقش میکنند .

خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 250

سریال سیب ممنوعه قسمت 250

شاهیکا وقتی ماجرا را می فهمد، سعی میکند هالیت را نسبت به ییلدیز مشکوک کند تا بفهمد که مقصر او بوده است.

او به اتاق هالیت می رود و با حالت تمسخر میگوید که اگر ییلدیز گفته است که دعوا بر سر او بوده، پس حتما درست میگوید.

هنگامی که او از اتاق بیرون می رود، هالیت به فکر می رود. شاهیکا از اینکه کار خودش را درست انجام داده، احساس رضایت دارد.

مرت و کریم با یکدیگر بر سر این ماجرا دعوا کرده و تصمیم میگیرند تا قطع همکاری کنند. کریم میخواهد استعفا بدهد، اما مرت میگوید که در این صورت او پیش هالیت رفته و نیست کلاهبرداری شان را به او میگوید. کریم حرصش گرفته و مجبور می شود کاری نکند.

ییلدیز ، شب برای شام کایا را به خانه دعوت میکند تا بتواند در مورد علت طلاق از اندر از او حرف بکشد.

کایا میگوید که شب او با شاهیکا تنهاست و نمی‌تواند بیاید. ییلدیز بخاطر تنها بودن شاهیکا، مجبور می شود او را نیز دعوت کند.

شاهیکا که خوب میداند ییلدیز به چه علت آنها را دعوت کرده ، حواسش جمع است تا ییلدیز به خواسته اش نرسد. کایا نیز مثل همیشه خوددار است و چیزی نمی‌گوید.

روز بعد، وقتی اندر متوجه دعوت شاهیکا به خانه هالیت می شود، از تغییر رفتارهای ییلدیز و نزدیک شدن او با شاهیکا متعجب شده و حرصش میگیرد.

او ییلدیز را از همه جا بلاک میکند. ییلدیز ناراحت شده و با اندر تماس میگیرد تا علت رفتار او را بفهمد.اندر به سمت خانه هالیت می رود.

وکیل هالیت پیش او آمده و برگه توافق نامه ازدواج را به او میدهد.

هالیت میگوید که او این بار تصمیم ندارد توافق نامه به ییلدیز بدهد، زیرا حسن نیتی ییلدیز در زمان فقر او به او ثابت شده است و ییلدیز در روزهای سخت به او کمک کرده است.

اندر به خانه هالیت رسیده و با ییلدیز بخاطر تغییر رفتار و پنهانکاری هایش بحث میکند.

ییلدیز که از طریق آسمان تحت تاثیر قرار گرفته، به اندر میگوید که او بعد از طلاق، بخاطر تنها شدنش و از طرفی بخاطر ازدواج ییلدیز، به ییلدیز حسادت میکند.

اندر میگوید که او خوب میداند که ییلدیز فقط بخاطر دارایی های هالیت با او ازدواج میکند و در واقع عاشق کریم است. همان لحظه هالیت به همراه اریم که تازه از مدرسه آمده، وارد سالن می شوند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه  قسمت 250 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 251 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *