خلاصه داستان سریال لروکس ❤️

سریال ترکی لروکس جدید ترین سریال شبکه فاکس میباشد که قرار است در زمستان ۹۸ مهمان خانه های شما باشد ، سریال لروکس یا نام دیگر آن ( همه جا با تو ) در ژانر کمدی عاشقانه میباشد که قطعا زمستان سرد را برای شما گرم خواهد کرد .

 

 

اسمش را می خواهید تقدیر بگذارید، می خواهید زندگی. بهترین اتفاقاتی که برای شما می افتند اغلب در پشت اتفاقات ناخوشایند پنهان شده اند. سلین و دمیر که هر دو لجباز و یک دنده هستند، یک خانه را می خواهند و مجبور به زندگی مشترک می شوند و فقط این نیست. یکی از آنها در شرکتی که دیگری کار می کند، مدیر عامل می شود و موقعیت به طرز غیر قابل توصیفی سخت و پیچیده می شود.

سریال لروکس “همه جا تو” که نقش های اصلی آن را Furkan Andıç و Aybüke Pusat’ın بازی می کنند به تهیه کنندگی Karga 7 pictures از شبکه FOX پخش می شود.

این سریال لروکس در ژانر کمدی رمانتیک با داستان سرگرم کننده اش و بازی Ali Yağcı, Aslıhan Malbora, Ali Gözüşirin, Ali Barkın, Deniz Işın, Cem Cücenoğlu, Aziz Caner İnan, Ayfer Tokatlı, Fatih Özkan ile usta oyuncular Ayşe Tunaboylu ve Binnur Şerbetçioğlu در شب های زمستانی از شبکه RIVER ساعت ۲۳ پخش خواهد شد.

 

منبع : خلاصه داستان سریال ترکی لروکس

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *