خلاصه داستان سریال لکه قسمت ۱۸ + زیرنویس و دوبله

خبرنگاران به شرکت آردا می آیند و او در مصاحبه ای در مورد سالم بودن شرکتشان، غیر مستقیم جم را متهم دانسته و او را تهدید می کند.

صبح روز بعد در شرکت جم، جلسه ای برای انتخاب کردن جانشین موقت برگزار می شود. محمد از اینکه در مورد برادر جم برگ برنده دارد خوشحال است. جلسه با آقای اوکتای به صورت مکالمه تصویری با اعضای شرکت است. او در جلسه به جم می گوید: «شنیدم شرکت برادرت تبرئه شده و خیلی خوشحال شدم.». محمد با شنیدن این حرف کنف می شود. در انتهای جلسه، اکتای جم را به عنوان مدیر موقت انتخاب می کند. محمد که به شدت حسادت کرده و مدیریت را حق خودش می داند، بعد از اتمام جلسه ، به فیشر پیام داده و عکسهای او با یاسمین را برایش می فرستد. فیشر به خاطر این تهدید، باعث می شود که اکتای جلسه دیگری بگذارد و او را قانع کند که محمد را مدیر کنند.
جم و یاسمین شب با یکدیگر بیرون هستند. بیرکان به خانه یاسمین رفته و می بیند قفل در عوض شده. همان لحظه جم و یاسمین سر می رسند. جم وقتی بیرکان را دیده او را سین جیم می کند . بیرکان می گوید که بابت کیف دزدیده شده و پول های داخل آن یاسمین باید یک سر برای توضیحات به کلانتری برود. جم که آمدن او برای این خبر را منطقی نمی‌داند به بیرکان تذکر می دهد که دیگر دم خانه یاسمین نیاید. او با یاسمین به خاطر پنهان کاری در مورد پول زیادی که داخل کیف بوده بوده بحث می کند و یاسمین از او می خواهد که برود.
صبح، بیرکان سرپیل را مجبور می کند تا کلید یاسمین را پیدا کرده و از روی آن کپی بزند. او کلید را از سرپیل گرفته و به خانه یاسمین می رود و در آنجا چند دوربین مخفی نصب می کند.
جم با آردا تماس می گیرد تا دوباره به او در مورد بلقیس هشدار بدهد اما آردا باز هم گوش نمی‌دهد. او تصمیم گرفته که یاسمین را اذیت بکند‌.
جم شب به دفتر سرپیل رفته و از او بابت پولی که یاسمین ادعا کرد از شرکت قرض گرفته سوال بکند زیرا در این مورد شک کرده بود. سرپیل ادعای یاسمین را تایید می کند.
شب وقتی یاسمین در خانه است، آردا به خانه او می رود. او شروع به تحقیر یاسمین کرده و او را دختری فاسد می داند و از او می پرسد: «قیمتت شبی چند است؟ »
یاسمین به شدت عصبانی می شود و با یکدیگر درگیر می شوند. یاسمین آردا را هول می دهد و سر او به میز خورده و دیگر تکان نمی‌خورد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *