خلاصه داستان سریال ترکی عطر عشق قسمت ۶۵ + زیرنویس و دوبله

محبوبه به صنم می گوید که برای تبلیغات شورا به کمک او نیاز دارد. صنم از جی جی کمک می خواهد ولی جی جی با طرح های ساده شروع به کار می کند. جان پیش جی جی می آید و متوجه طرح تبلیغاتی او برای شورای محله می شود. جان می گوید:” مدیریت کمپین تبلیغاتی او بامن.” و به جی جی ایده های جدیدی می دهد.

صنم که فکر می کند برای فردا شب آقای جان می خواهد او را غافلگیر کند سر از پا نمی شناسد و مشغول انتخاب لباس مناسب است. بسته ای به دستش می رسد و آیهان می گوید که حتما از طرف آقای جان است. و آن لباس زیبایی است که باید در جشن فردا بپوشد. صنم با فکر این که جان او را بخشیده است شب را به صبح می رساند.
صبح همه ی اهل خانه به او تبریک می گویند و آیهان و عثمان با کیکی در دست از راه می رسند.
در شرکت، با استکانی چای به اتاق جان می رود و به او لبخند می زند. جان از حرکات عجیب و غریب او متعجب می شود.
شرکت زودتر از همیشه تعطیل می شود تا همه برای مهمانی شب آماده شوند.
جی جی و صنم محله را پر از عکس های محبوبه می کنند و آی سون حرص می خورد. بالاخره رای گیری شروع می شود و محبوبه با یک رای بیشتر برنده می شود. و آن یک رای هم برای مظفر است که به جای مادرش به محبوبه رای می دهد.
هاکف به دیدن جان می رود و می گوید:”شرکت اسپورت کمپکس یک مشابقه ترتیب داده که اگر برنده شوید از شر فابیو هم خلاص می شوید.”
شب شده و همه در مهمانی حضور دارند. امره و آیلین هم از راه می رسند و فابیو به آنها خوش آمد می گوید. و وقتی جان به حضور آنها در شرکت اعتراض می کند فابید می گوید که او دعوتشان کرده است. جان مجبور می شود سکوت کند. آخر از همه صنم با لباس آبی زیبایی از راه می رسد. همه به او چشم دوخته اند. او به طرف جان می رود ولی فابیو جلو می آید و از این که صنم هدیه او را قابل داشته اظهار خوشحالی می کند.
کیک تولد از راه می رید و فابیو می گوید که به خاطر تولد صنم چشن را گرفته و صنم به چشمان جان خیره می شود. او شمع ها را فوت می کند و فابیو از او درخواست رقص می کند. جان که تحمل این رفتارها را ندارد از مهمانی خارج می شود و صنم هم به دنبال او می رود و می گوید که فکر میکرده این مهمانی  و این لباس هدیه جان است. جان می گوید:” دیگر به حرف های تو اعتماد ندارم. تو با کارمنداهای دیگر برایم هیچ فرقی نداری.” صنم هم می گوید که شما دیگر من را نخواهی دید من از شرکت می روم.”
یکی از دوستان فابیو از او علت این همه هزینه کردن را می پرسد و فابیو می گوید:”جان به خاطر رفتارش تاوان خواهد داد. من فقط به دنبال عطر صنم هستم تا آن را به دست بیاورم.”
در مهمانی وقتی امره چشمش به لیلا می افتد دست آیلین را رها می کند و آیلین متوجه می شود.

Gun Ay

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *