خلاصه داستان سریال لکه قسمت ۲۴ + زیرنویس و دوبله

یاسمین با بیرکان تماس گرفته و می گوید که سرپیل چه کرده است. بیرکان از دست خواهرش عصبانی می شود. سرپیل مته را گیر انداخته و بعد از گوشمالی حسابی، به او یک روز فرصت می دهد تا شیرین را پیدا کرده و تحویل دهد.

خاله نوین، مسئول پرورشگاه که شیرین و یاسمین را نیز او بزرگ کرده است، کلید خانه خودش را به آنها داده تا جای امنی برای ماندن داشته باشند. آن دو به خانه نوین می روند.

آردا و عمه فرهان در خانه هستند که بلقیس می آید. او می خواهد آردا را ببیند اما آردا از اینکه او چند روز سراغش را نگرفته بود شاکی است. آردا ناگهان حافظه اش برگشته و همه چیز یادش می آید. او بی درنگ به خانه جم می رود. اکبر نیز آنجاست. آردا تعریف می کند که یاسمین این کار را با او کرده و قصد کشتنش را داشته. همچنین از اتفاقات کشتی می گوید و اینکه یاسمین دختر خوبی نیست . جم عصبانی شده و آردا را کتک می زند. او از اینکه آردا با یاسمین دشمنی دارد و به او تهمت می زند به ستوه آمده.

صبح در شرکت جم، او به سمت مدیربت ارتقاء می یابد. از طرف دیگر ،محمد فقط در فکر پیدا کردن چیزی برای آزار دادن جم است .

آردا به کلانتری رفته و از بیرکان، پرونده شب قایق را می خواهد تا گزارشات یاسمین را بگیرد. بیرکان عصبانی شده و دلیلی نمی‌بینید که چنین کاری کند. سوبو، همکار بیرکان، یواشکی با آردا صحبت کرده و مدارک را به او می دهد.
جم هیچ خبری از یاسمین ندارد و او را پیدا نمی کند‌. اکبر، به خاطر جم به پرورشگاه می رود و یاسمین را آنجا می بیند. او از یاسمین خواهش می کند که شب به کافه او بیاید و با جم حرف هایشان را رو در رو بزنند. یاسمین به خاطر اکبر قبول می کند.

اکبر از آنجا به شرکت آردا رفته و برای رفع کدورت بین این دو برادر و مشکلیاسمین، از او نیز می خواهد شب به کافه بیاید تا سه تایی حرف بزنند.

آراد که باز نقشه در سر دارد، به عمد از همه و مادر خودش نیز می خواهد که شب به کافه بیایند.

یاسمین به کافه رفته و جم را می بیند. آن دو می‌خواهند صحبت کنند و یاسمین می خواهد همه چیز را از ابتدا به جم بگوید ، که همان لحظه آردا و بقیه می رسند، و آردا برگه پرونده قایق یاسمین را برای اثبات فاسد بودن یاسمین، مقابل جم می گذارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *