خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت ۲۳ + زیرنویس و دوبله

ییلدیز در خانه هالیت با همه خوب برخورد می کند. ایرم از او خوشش می آید. وقتی ییلیدز به خانه برمی گردد، در مورد خانواده هالیت برای زینب تعریف کرده و می گوید که با او خوب بوده اند.

جانر به آرایشگاه می رود. در آنجا، آرایشگر که روز قبل زهرا و نیلا پیشش بودند و از آنها در مورد ازدواج مجدد هالیت با گارسونش شنیده بود، خبر را به گوش جانر می رساند. جانر شوکه شده و سریع به خانه برمی گردد تا خبر را به ایندر بدهد.

نیلا به خانه مادرش می رود و می بیند او مست کرده و در حال تماشای فیلم عروسی خودش و هالیت است و حالش بسیار بد است. او نگران شده و به علیهان زنگ می زند. علیهان به خانه خواهرش آمده و کمی او را نصیحت می کند. خواهرش از علیهان می خواهد که او هم مثل هالیت به سرش نزند و به فکر ازدواج با خواهر ییلدیز نیفتد.

علیهان که گویا اصلا به ازدواج فکر نمی‌کند، مردد شده و وقتی با زینب بیرون می رود، از او در مورد ازدواج می‌پرسد. زینب می گوید زمانی که فرصتی پیش بیاید به ازدواج هم فکر می کند و قصد تشکیل خانواده را دارد. علیهان در فکر فرو می رود.

ایندر بعد از شنیدن این خبر،کفری شده و پیش وکیل هالیت می رود و به بهانه آینده پسرش، از او می خواهد برای ازدواج مجدد هالیت، توافق نامه ازدواج تنظیم کند. وکیل، نزد هالیت می رود تا در این مورد به او گوشزد کند. ییلدیز در شرکت وکیل هالیت را می بیند و حدس می زند او برای چه آمده. برای همین، شب قبل از اینکه هالیت به او چیزی بگوید، خودش این موضوع را پیش می کشد تا حسن نیتش را نشان دهد و از او توافق نامه ازدواج می خواهد تا هالیت فکر نکند او به اموالش چشم دوخته. نقشه ییلدیز می گیرد و هالیت تصمیم می‌گیرد توافق نامه را نادیده بگیرد.

ایندر خودش را برای ایونت فردا آماده می کند. او بی صبرانه منتظر آمدن هالیت در این مراسم است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *