خلاصه داستان سریال کرگدن قسمت ۴ + زیرنویس و دوبله

نازنین خواهر نوید،در حال خارج شدن از شرکتی که در آن کار می کند تست که رییس شرکت از او می خواهد سر چهارراه منتظر باشد چون می خواهد او را برساند،او مردی میانسال است که قصد نزدیک شدن به نازنین را دارد.اما قبل از اینکه نازنین فرصت کند تا جواب رییسش را بدهد،سهیل دوست نوید پیش پای اوترمز می کند و خبر می دهد که نوید تصادف کرده.
آنها با عجله به بیمارستان میروند ومیفهمند که باید در پای نوید پلاتین کار بگذارند به خاطر بی پولی مجبور میشوند پلاتین ارزان و غیر استانداردی تهیه کنند، بالاخره پای نوید عمل میشود ولی نازنین ازجریان تصادف نوید به خانواده اش چیزی نمیگوید.چند روز بعد پای نوید به علت تقلبی بودن پلاتین عفونت میکندو پزشک اطلاع میدهد که ممکن است پای نوید قطع شودو مخارج بیمارستان هم دویست میلیون تومان میشود. نازنین که قبلا پیشنهاد رییس شرکتش را برای دریافت پول رد کرده از روی بیچاره گی با او تماس میگیرد و قرار ملاقات میگذارد. رییس پول درخواستی نازنین را میدهد وبه او ترفیع شغلی هم میدهدو نوید هم سلامتیش را به دست میاورد.
کاظم که به یاد پلاتین پای نوید افتاده به دانیال میگوید: «از روی پلاتین پای نوید هم میتوان تشخیص داد که جنازه مال نوید هست یانه؟نیازی به آزمایش دی ان ای نیست»دانیالگوشزد میکند که در آنصورت هم باید نبش قبر شود. کاظی و گیسو میگویند بدون اطلاع طاهر نبش قبر کنند ولی دانیال ورها مخالفند و دانیال زیر بار کار غیر قانونی نمیرود.رها دوباره خاطره هایش را مرور میکند ویاد شبی میافتد که برای نوید جشن تولد گرفته بودند. نوید به او گفته بود تنها کسی که فکر کردن به او لبخند به صورتم میاورد تو هستی و رها به او کلاه موتور سواری هدیه داده واعتراف کرده بود که قبلا یکبار ازدواج کرده بوده است.فردای همانشب ونوشه نوید را سوار قایق میکند درمیانه ی رودخانه به نوید میگوید :«میدانی که دلم با توست، ولی تو دلت پیش کس دیگریست» نوید میگوید:«ولی این پیشنهاد خودت بود که به رها نزدیک شوم» ونوشه که از تولد گرفتن رها برای نویدناراحت است سویچ موتوری را که به عنوان هدیه ی تولد برای نوید خریده دست او میدهد و میگوید:« میدانستی رها قبلا شوهر داشته؟»
دانیال دوستانش را سوار ماشین میکند و همگی به طرف محل کار طاهر در کشتار گاه میروند دانیال به طاهر میگوید:«کسی که باعث شد ما در آن چالش لعنتی شرکت کنیم پسر تو بود،باید با ما همکاری کنی وگر نه از تو شکایت خواهیم کردو ویدیویی را که گواه بر زنده بودن نوید است را نشان طاهر میدهد، بالاخره او قبول مکند که پسرش نبش قبر شود.دانیال موضوع پلاتین پای نوید را هم به او میگوید. طاهر با عجله به خانه میرود ونازنین را به باد کتک میگیرد که تصادف نوید را از او پنهان کرده است.چند روز بعد همگی در گورستان جمع میشوند در میان ناله های خواهران نوید ، قبر باز میشود ولی قبر خالیست و طاهر باخشم به طرف دانیال و بقیه میرود فریاد میکشد:«همه چیز زیر سر اینهاست»
GUN AY

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *