خلاصه داستان سریال ترکی استانبول ظالم قسمت 138

همراهان گرامی در این بخش خلاصه سریال استانبول ظالم قسمت 138 را برایتان اماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

استانبول ظالم

استانبول ظالم قسمت 138

در عمارت، ندیم جرن را صدا زده و به او میگوید که تصمیم به طلاق گرفته است. جرن شوکه می شود. ندیم میگوید که جرن هرچه نیاز داشته باشد به او میدهد، اما میخواهد که هرچه زودتر از او طلاق بگیرد زیرا این ازدواج از اول هم اشتباه بوده است.

او میگوید که وکیل برگه ها را آماده کرده و همین فردا می‌توانند به دادگاه بروند. جرن غرورش را حفظ کرده و میگوید که مشکلی با این قضیه ندارد و قبول میکند.
جیوان وقتی از داملا در مورد بچه جرن می شنود، به شدت عصبانی شده و به سمت خانه می رود. داملا سعی دارد او را آرام کند، اما فایده ندارد.

سحر وقتی می فهمد که جرن با وجود بی آبرویی اش همچنان داخل عمارت است، با عصبانیت به سمت عمارت رفته و با دادو بیداد، جرن را بیرون میکشد. همان لحظه، حیوان نیز سر می رسد و بی مقدمه به جرن حمله میکند. سحر و جمره، جلوی او را میگیرند.

جیوان با خشم فراوان میگوید که نمی‌تواند چنین بی آبرویی را تحمل کند.

ندیم قبل خوب به اتاق شنیز می رود. او کنار شنیز می نشیند و با او کمی صحبت میکند. او به شنیز میگوید که با وجود تمام بدی هایی که در حق او کرده بود، از وضعیت حال او ناراحت است، و شاید این حس ترحم او، بزرگترین تقاص گناهان شنیز باشد.

در ویلا، آگاه برای باز کردن نتیجه تست، دو دل و پریشان است. او ابتدا پاکت مربوط به داملا را باز میکند و وقتی میفهمد که داملا دختر اوست، خیالش راحت می شود.
او در حال باز کردن پاکت جنک است که همان لحظه جنک از راه می‌رسد.

آگاه پاکت ها را پنهان میکند. جنک با ناراحتی در حالی که مست است،با آگاه درد و دل کرده و میگوید که از اینکه پسر آگاه است خوشحال است. وقتی که او می‌خوابد، آگاه به این فکر میکند که جنک در هر صورت پسر اوست و هرگز چیزی غیر از این را قبول نخواهد کرد.

صبح، وقتی که ندیم در حال رفتن به شرکت است، یک بسته برای شنیز می رسد. ندیم بسته را گرفته و باز میکند. او متوجه می شود که شنیز در حال تحقیق در مورد اویا بوده است.

ندیم با خواندن برگه ها می فهمد که اویا درسش را تمام نکرده و حتی مدتی در بیمارستان روانی بستری بوده است. او تعجب می شود،و از افرادش میخواهد که به کلینیک اویا سر بزنند.

اویا با باشاک تماس میگیرد و میخواهد او را ببیند. اویا که نقشه ای برای باشاک در سر دارد ، به دروغ به او میگوید که قرار است برای پسر او کارت ملی بگیرد. برای همین میگوید که به دنبال باشاک و بچه خواهد آمد.

ندیم و جرن به دادگاه می روند. جرن ناراحت است، اما وقتی که برگه میزان نفقه و پولی که ندیم در ازای طلاق به او میدهد را میبیند، چشمانش برق زده و به راحتی طلاق را قبول میکند.

آنها به اتاق قاضی رفته و به حکم قاضی طلاق میگیرند.

جنک که به شرکت رفته است، با ندیم تماس گزیده و میگوید که حتما برای یک کار مهم به شرکت بیاید.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال استانبول ظالم  قسمت 138 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال استانبول ظالم قسمت 139 مراجعه فرمایید

 

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *