قسمت آخر سریال حلقه چی میشه ؟

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه قسمت آخر سریال حلقه را آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه آن لذت ببرید.

قسمت آخر سریال ترکی حلقه

 

معرفی سریال ترکی حلقه

سریال ترکی حلقه به کارگردانی ولکان کوچاترک Volkan Kocaturk در ژانر درام عاشقانه و اکشن در سال 2018 تا 2019 توسط شرکت Es Film تولید شد و هم اکنون از شبکه تی آر تی وان Trt 1 برای رده سنی ۸ سال به بالا پخش می شود.

نویسندگان این مجموعه Aziz Tuna C و Selim Bener و Ali Demirel می باشند.

در سریال پلیسی عاشقانه و جنایی حلقه شاهد چگونگی درگیری آدم ها با پول، عشق، مرگ و قتل خواهید بود.

 

قسمت آخر سریال حلقه

 

خلاصه داستان سریال حلقه

سریال حلقه در مورد یک سازمان مافیایی ست. این مافیا تمام کارهای غیرقانونی ترکیه را کنترل می کنند. آنها به طور حلقه وار از قدرت گرفتن یکی از اعضایشان می ترسند. برای همین اورا از میان بر می دارند.

25 سال پیش یکی از رهبران مافیا به قدرت می رسد. او ( Eren Karabulut) به حدی پیشتاز می شود که برای بقیه خطر محسوب می گردد. برای همین او را به دام می اندازند. با ربودن نوزادش او را به قربان گاه می کشند.

نوزاد دزدیده شده Cihangir با یک نوزاد دیگر Kaan عوض می شود. حمیرا، همسر ارن وقتی نوزاد خود را نمی یابد. نوزاد جدید را مانند فرزند خود بزرگ می کند.

حال و پس از ۲۵ سال این دو نوزاد در تلاقی یکدیگر قرار می گیرند.

Cihangir جوان جسور و شجاعی است. او به دست ایلان رهبر مافیا بزرگ می شود. در حالی که فکر می کند فرزند ایلان است. او با ایلان به کارهای غیر قانونی مشغول می شود.

Kaan جوان بدون اطلاع از گذشته خود به دست حمیرا بزرگ می شود. کان به دلیل یک قتل به زندان می افتد. حالا او به فکر فرار و راهی ست که قاتل واقعی را پیدا کند.

ناگهان یک روز کلیپی ویدئویی به اداره پلیس می رسد. این کلیپ راز قتل همسر حمیرا را در ۲۵ سال پیش افشا می کند. حال پلیس می خواهد قاتلان و مهره های اصلی حلقه را دستگیر کنند.

به کان پیشنهاد می شود که در ازای آزادی وارد حلقه شود و مهره ها را شناسایی کند.

از طرف دیگر جینگیر در همان روز یک ویدئو مشابه دریافت می کند. در آن ویدئو اسنادی از کشته شدن پدر واقعی او وجود دارد. او هم وارد این حلقه می شود.

حال کان و جینگیر در یک طرف قرار دارند و باید با حلقه مبارزه کنند.

در اثنای مبارزه جینگیر با مژده Mujde آشنا می شود. کان هم بهار Bahar را ملاقات می کند. بین شان رابطه عاشقانه ای شکل می گیرد. حال این ۴ نفر در حلقه قرار می گیرند و راه فرار ندارند.

 

قسمت آخر سریال ترکی حلقه

 

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه داستان سریال حلقه به صفحه خلاصه داستان سریال حلقه  مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

 

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *