خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 52

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 52 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 52

پیرل رو به جمع کارکنان می گوید که اکیپی که برای هولدینگ کار می کند می تواند از طبقه بالا استفاده کند.

همه در مورد این که کافه و آشپزخانه را چه کسی استفاده کند بحث می کنند که پیرل پیشنهاد می دهد تا شراکتی از انجا استفاده کنند.

وقتی افه از این موضوع باخبر می شود با سرکان در این مورد بحث می کند. سرکان هم خیلی بی تفاوت می گوید: «چون نصف سهام رو داری نمیتونی از اینجا بری! » افه هم می گوید: «من آدمی هستم که هرچی رو بخوام به دست میارم! »

ادا پیش پیرل می رود و می پرسد: «ازت یه سوالی دارم پیرل. تو و سرکان دوست صمیمی هستین. من فکر میکنم دلیل جدایی من و سرکان چیز دیگه ای میتونه باشه. گفتم شاید به تو گفته باشه. »

پیرل می گوید: «ممکنه. اما چیزی به من نگفته. ولی میدونی سرکان احساساتشو پنهون میکنه. »

بعد می گوید: «وقتی تو تو جنگل گم شدی، ما هرکدوم به دنبال تو یه جا رفتیم اما سرکان حس کرده بود که تو تو گودال افتادی ادا. اگه اینم واسه تو حس نیست، دیگه نمیدونم چی میتونه باشه…. »

ادا از شنیدن این حرف، جا می خورد. بعد از رفتن ادا، لیلا به خاطر تولد پیرل برایش کیک کوچکی می آورد. پیرل از این که لیلا تولدش را به یاد دارد خوشحال می شود.

فرید در مورد این که افه و سلین از وجود او در شرکت راضی نیستند حرف میزند و پیشنهاد می دهد تا از پدرش کمک بگیرد که فورا اکیپ حرفه ای داشته باشد. جرن هم قبول می کند و این را با پدرش در میان می گذارد و او هم قبول می کند.

آلپ تکین به انگین زنگ می زند و از او می خواهد تا برای این که رابطه اش را با سرکان درست کند، شب همه را برای بازی در خانه شان جمع کند.

انگین هم قبول می کند و فرید و افه را هم برای شب دعوت می کند.

پیرل وقتی می بیند انگین با هرکس جداگانه صحبت می کند تا شب آنها را دور هم جمع کند، حدس می زند به خاطر تولدش او را سورپرایز می کند و با خوشحالی در این مورد به سلین می گوید و منتظر می ماند.

وقتی افه همراه ادا به گلفروشی آنها می رود و می فهمد که آیفر به خاطر نیاز مالی مجبور به اجاره دادن کافه ی کناری اش شده، دلخور می شود و افه هم وقتی این را می شنود متاثر می شود.

آیدان در مورد انگشتری که سرکان هنوز هم در دست دارد می پرسد. سرکان می گوید: «به خاطر این که یادم بندازه دیگه هیچ وقت عاشق نشم دستم کردمش. » آیفر هم همین سوال را از ادا می کند و ادا هم همان جواب را به او می دهد.

وقتی پیرل و سلین می بینند که خبری از انگین نشده، تصمیم می گیرند بقیه دخترها را هم برای جشن گرفتن و کارائوکه صدا کنند.

دخترها هم با کمال میل به کلاب می روند و دور هم خوش می گذرانند.

از طرفی پسرها هم دور هم جمع شده اند و آلپ تکین سعی می کند با سرکان صحبت کند و از او فرصت دیگری می خواهد.

سرکان با بدخلقی می گوید: «به نظرم اشتباهاتت در گذشته رو هیچ چیزی نمیتونه درست کنه. »

وسط های بازی، انگین به پیرل زنگ می زند. پیرل نشان می دهد که همه برای جشن تولد او جمع شده اند و گوشی را قطع می کند.

انگین تازه می فهمد که چه اشتباهی کرده و با نگرانی به بقیه می گوید تا برای حل این مسئله کمکش کنند. افه به پیرل زنگ می زند و آدرس کلاب را از او می گیرد.

اردم روی سن می رود و با صدایی محزون و در حالی که خیره به فیفی است آهنگی می خواند. کمی بعد افه و انگین و فرید خودشان را می رسانند.

پیرل برای انگین قیافه می گیرد و از بودنش خوشحال نیست و وقتی معذرت خواهی انگین را می شنود می گوید: «به نظرم از ما چیزی درنمیاد انگین! »

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 52 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 53   مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *