خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 261

در این مطلب خلاصه داستان قسمت 261 سریال سیب ممنوعه را برای شما آماده کرده ایم ؛ سریال پرطرفدار Yasak Elma یکی از سریال های پرطرفدار در بین مردم ایران میباشد ؛ سیب ممنوعه سریالی عاشقانه است که بازیگرانی همچون اونور تونا ، تالات بولوت ، شوال سام ، ادا اجه ، سودا ارگنچی در این سریال زیبا ایفا نقش میکنند .

خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 250

سریال سیب ممنوعه قسمت 261

شاهیکا به کایا میگوید که هالیت او را گول زده و به او ابراز علاقه کرده و به اصرار خواسته تا با او ازدواج کند.

کایا با شاهیکا بخاطر کارهایش دعوا میکند و از او میخواهد همراهش به خانه برگردد.

در خانه، زهرا با اندر دعوا میکند و طرف ییلدیز را میگیرد. اندر یادآوری میکند که ییلدیز نیز با او چنین کاری کرده بود و هالیت به او اجازه دیدن اریم را نمی‌داد.

کایا پیش ییلدیز می رود تا وکیل او بشود تا او بتواند حضانت هالیت جان را بگیرد.

کریم پیش شاهیکا می رود و بعد از بحث با او بخاطر خبر داشتن از نقشه هالیت برای ییلدیز ، از او میخواهد که از طریق خودش او را به شرکت برگرداند.

در خانه هالیت، اریم از آمدن اندر به خانه و ازدواج او و هالیت خوشحال است. آنها همگی بعد از مدتها دوباره به عنوان خانواده سر میز شام دور هم جمع می شوند.

امیر پیش جانر می رود و جانر تظاهر میکند که چیزی از نقشه اندر نمی‌دانسته است. کمی بعد ییعیت سرزده به خانه می آید. او میگوید که از لیلا جدا شده است.

جانر و امیر ناراحت شده و ابراز تأسف میکنند. وقتی که ییعیت سراغ اندر را میگیرد، آنها هول می شوند و به دروغ می‌گویند که اندر بیرون رفته و دیروقت برمیگردد‌ و ییعیت را برای خواب به اتاق می‌فرستند. جانر با اندر تماس میگیرد و خبر برگشتن ییعیت را میدهد.اندر از او میخواهد که چیزی به ییعیت نگوید تا خودش با او صحبت کند.

صبح روز بعد،ییلدیز برای خرید بیرون می رود. متین و هالیت دم خانه دوست آسمان می روند ‌و هالیت جان را میگیرند.

ییلدیز وقتی به خانه آمده و متوجه ماجرا می شود، به شدت ناراحت می شود و گریه میکند.

وقتی ییعیت بیدار می شود، شاهیکا به عمد ماجرا را برای او تعریف میکند تا او را از اندر عصبانی کند.

ییعیت شوکه شده و با عصبانیت به خانه پیش اندر می رود و با او دعوا میکند. اندر سعی دارد او را آرام کند اما فایده ندارد و ییعیت بخاطر خودخواهی اندر، میگوید که دیگر چنین مادری ندارد.‌او با اریم نیز که از اندر دفاع می‌کند دعوا میکند و از آنجا می رود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه  قسمت 261 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 262 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *