خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 262

در این مطلب خلاصه داستان قسمت 262 سریال سیب ممنوعه را برای شما آماده کرده ایم ؛ سریال پرطرفدار Yasak Elma یکی از سریال های پرطرفدار در بین مردم ایران میباشد ؛ سیب ممنوعه سریالی عاشقانه است که بازیگرانی همچون اونور تونا ، تالات بولوت ، شوال سام ، ادا اجه ، سودا ارگنچی در این سریال زیبا ایفا نقش میکنند .

خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 250

سریال سیب ممنوعه قسمت 262

هالیت، بر خلاف کریم، مرت را در شرکت نگه میدارد و به او اعتماد دارد.

شاهیکا پیش هالیت می رود و بابت کاری که با او کرد به او طعنه زده و سپس میگوید که کریم را با اختیارات خودش به شرکت برمیگرداند.

هالیت میگوید که او با سهام اندر سهم بیشتری دارد و شاهیکا اختیار آوردن کریم را ندارد. کریم وقتی ماجرا را می فهمد عصبی می شود.

او از مرت می خواهد که خودش کارهای کلاهبرداری را انجام دهد و مرت قبول میکند.

آسمان بخاطر اینکه او و ییلدیز به پول احتیاج دارند، با زهرا تماس میگیرد تا با مرت قرار بگذارند و او پولش را پس بگیرد.

آنها با هم به کافه می روند و مرت به آسمان میگوید که او نمی‌تواند در حال حاضر پول را بردارد و هیچ راهی نیز ندارد.

آسمان ناراحت و کلافه می شود. او به خانه رفته و به ییلدیز میگوید که پول‌هایش را از دست داده است. ییلدیز عصبانی می شود زیرا آنها دیگر هیچ پولی ندارند.

همسایه های دوست آسمان وقتی متوجه آمدن مهمان می شوند، به خانه آنها می روند.

ییلدیز با همسایه ها نشسته و در مورد مشکلات زندگی و اتفاقات صحبت میکند و آنها نیز با او همدردی کرده و ناراحت می شوند.

کایا به عنوان وکیل ییلدیز پیش هالیت می رود و میگوید که حضانت بچه را از او برای ییلدیز خواهد گرفت، اما وقتی متوجه مدارک علیه ییلدیز می شود، متعجب شده و میفهمد که آنها در این صورت بازنده خواهند بود.

او شب پیش ییلدیز می رود و عکسها را به او نشان میدهد.

ییلدیز شوکه شده و میگوید که آن عکسها را اندر از او گرفته و او را فریب داده است.

ییلدیز با عصبانیت به سمت ویلای هالیت میرود اما او را راه نمیدهند. ییلدیز به اسکله می رود و از یکی از قایقرانان میخواهد که او را به ویلا برسانند.

ییلدیز از راه دریا وارد ویلا می شود. اندر او را میبیند و به حیاط می آید. ییلدیز و با او دعوا میکند و در حیاط داد و بیداد می شود.

هالیت با پلیس تماس میگیرد و از ییلدیز بخاطر آمدن به خانه اش شکایت میکند.‌کایا متوجه شده و ییلدیز را از کلانتری بیرون می آورد.

روز بعد، شاهیکا دم خانه دوست آسمان می رود تا ییلدیز را ببیند.

او از ییلدیز میخواهد که همدست او بشود تا بتواند هالیت جان را از هالیت پس بگیرد و خودش نیز از اندر انتقام بگیرد. ییلدیز این توافق را قبول میکند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه  قسمت 262 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 263 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *