خلاصه داستان بازیگر نقش شاهیکا در سریال ترکی سیب ممنوعه کیست؟ نسرین جوادزاده را بیشتر بشناسید + زیرنویس و دوبله

 

اگر سیب ممنوعه را تا اینجا دنیال کرده اید، بعید است دیگر رهایش کنید. با آمدن شخصیت های جدید به سریال و شروع داستان های جدید و عوض شدن موقعیت ها این سریال جذاب تر هم شده. یکی از این شخصیت ها که وارد داستان می شود شایکا است که آشنایی با آن را در مشکی ماگازین مرور می‌کنیم.

شایکا یک زن زیبا، اصیل و البته پرمدعاست و هیچ کدام از این ها در برابر اینکه او رقیب جدی اندر و ییلدیز است جالب نیست هرچند با توجه به سابقه هالیت آرگون، عجیب هم نیست.

اگر می خواهید بدانید بازیگر نقش شایکا کیست، چطور بازیگر شده و در چه فیلم ها و سریال هایی بازی کرده، این ویدئو برای شماست.

نسرین جوادزاده در سال ۱۹۸۲ در باکو پایتخت آذربایجان به دنیا آمد. در ۱۱ سالگی به همراه مادرش به استانبول مهاجرت کرد. به خاطر اینکه ترکی استانبولی نمی دانست، با اینکه تا کلاس چهارم در باکو به مدرسه رفته بود مجبور شد دوران ابتدایی را دوباره تکرار کند. در مدت کوتاهی ترکی استانبولی را به خوبی یاد گرفت.

در دوره متوسطه به گروه تئاتر مدرسه پیوست و تا پایان به بازی در نمایش های مدرسه ادامه داد.

بعد از آن وارد دانشگاه شد و در رشته سینما و تلویزیون در دانشگاه مارمارا لیسانس گرفت.

در پنج سالی که مشغول تحصیل در دانشگاه بود ۵ فیلم کوتاه ساخت. برخی فیلم هایش در جشنواره فیلم برلین و چند جشنواره داخلی و خارجی دیده شد و جایزه هایی گرفت.

در مدرسه بازیگری شایکا تِکِند، ۲ سال آموزش بازیگری دید.

او علاوه بر ترکی به زبان های انگلیس، روسی و فرانسوی مسلط است.

بعد از دانشگاه، در سریال “بی خانه و کاشانه” Yersiz Yurtsuz نقش اول را ایفا کرد.

بلافاصله بعد از این سریال به او پیشنهاد بازی در فیلم “۸ روزِ دلبر” پیشنهاد شد. او به خاطر بازی در این فیلم در جشنواره ای فیلم ارزروم، بورسا و آنکارا به عنوان بهترین بازیگر زن جایزه گرفت.

بعد از آن با بازی در فیلم “تلخ” جایزه بهترین بازیگر زن را گرفت. بعد از آن هم در سریال “کهکشان” که از ATV پخش میشد ایفای نقش کرد.

در سال ۲۰۱۱ باز هم در سریالی از ATV به نام “بیایید بنویسیم” بازی کرد.

در همان سال در فیلم های “روزهای خوبی خواهید دید” و “آتش است” بازی کرد. برای فیلم “روزهای خوبی خواهید دید” جایزه بهترین بازیگر مکمل زن را از جشنواره فیلم آنتالیا و انجمن روزنامه نگاران گرفت.

برای فیلم “آتش است” جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره آنکارا و جایزه “صدری آلیشیک” را گرفت.

در سال ۲۰۱۲ در اقتباس تلویزیونی Agir Roman با نام Agir Roman Yeni Dunya نقش “کارا لیلا” را بازی کرد.

با اینکه سریال طولانی ای نبود اما نفشی که او ایفا کرد توجه ها را به خود جلب کرد.

نسرین جوادزاده در سال ۲۰۱۴ در فیلم “کولتوگ آتمان” به نام “کوزو، اِرول، مینتاش” در ۵۱ امین جشنواره پرتقال طلایی جایزه بهترین بازیگر زن را گرفت.

او بعد از آن در سریال های “مرد کوچک” ، “حکایت ما” و ” خورشید زمستان” و فیلم “آخرین نامه” بازی کرد.

چای نوشیدن، درست کردن مربا، چخت و پز با خمیر، ورزش کردن، رقص، دیدن دوستانش، بازی با گربه هاش، دیدن فیلم کنار عشقش، قدم زدن با مادرش و کار کردن روی فیلم نامه اش کارهایی است که او دوست دارد انجام دهد.

قد او ۱۶۹ و وزنش ۵۷ است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *