خلاصه داستان فصل دوم سیب ممنوعه | آیا علیهان می‌میرد ؟

اگه سیب ممنوعه رو با دوبله ی فارسی از شبکه های فارسی زبان دنبال می کنید، یواش یواش دارید به قسمت های پایانی فصل دوم می رسید. تو این قسمت از مشکی ماگازین، برای شما از چند حاشیه ی آخرهای فصل دوم سریال و احتمال های فصل سوم میگیم. با ما همراه باشید.

همه چیز سریال به خوبی پیش میرفت تا اینکه خبر های ناگوار کار را به هم ریخت و همه را آشفته کرد و باعث ایجاد سوال در ذهن مخاطبان شد.

قضیه از این قراره که طلعت بولوت از طرف دستیار لباس ۱۹ ساله ی سریال سیب ممنوعه متهم به آزار و اذیت شد.

دستیار لباس این سریال ادعا کرده که توسط طلعت بولوت مورد آزار و اذیت قرار گرفته است و همچنین، ازش شکایت کرده.تیم تولید اعلام کردند که تحقیق در مورد این رویداد را انجام می دهند وهنگام فهمیدن نتیجه کارهای لازم را انجام می دهند.

اوزگه شیمشک ١٩ ساله گفته : “قصد داشتم کراوات طلعت بولوت را درست کنم که مرا به جای دیگری کشاند و آنجا از لب هایم بوسید و رفت. او همچنین توضیح داد؛ هنگامی که او مرا بوسید هیچکس پیشمان نبود ولی از وقتی که مرا به جای دیگر احظار کرد شاهد هایی دارم”. او همچنین گفت که کار های آن شخص نباید بدون مجازات باقی بماند و اینکه نمی خواهد این اتفاق برای کس دیگری نیز رخ دهد.

این حرف ها ادعا های دستیار لباس سریال بود که ممکن بود طلعت بولوت رو از سریال کنار بزنه.

پس از او یک بازیگر دیگر به نام هانده آتایزی Hande Ataizi که ۱۸ سال پیش با طلعت بلوت در یک فیلم همبازی شده بود وارد ماجرا شد و او هم اتهام های مشابهی را به بولوت وارد کرد و به خاطر جسارت دختر ۱۹ ساله به او آفرین گفت. وکیل طلعت بولوت همه این ادعاها را بی پایه و اساس خواند.

فاتح آکسوی تهیه کننده این سریال اعلام کرد به محض اثبات اتهامات مطرح شده، توافق آنها با طلعت بولوت فسخ خواهد شد. از لحظه ی اعلام این خبر شخصیت هالیت آرگون از طرف همه زیر ذره بین قرار گرفت. به خصوص در رسانه های اجتماعی این مسئله فرا گیر شد. یک ادعای فوق العاده در دستور کار قرار گرفته است. ادعا های مبنی بر اینکه محمد آصلانتو به جای طلعت بولوت نقش هالیت آرگون را نقش آفرینی خواهد کرد.

بینندگان مشتاق سریال سیب ممنوعه ازاین خبر خیلی ناراحت شدند.
بینندگان برای پیدا کردن پاسخ اینکه سیب ممنوعه تموم می شود نه و اگر بله، چرا سراغ اینترنت رفتند.از بازیگران نقش اول سریال ائدا ائجه در مورد این ادعاها توضیحاتی داد:
این بازیگر در مقابل سوال یکی از بینندگان این سریال که در زیر پست اینستگرامی او کامنت گذاشته بود که این سریال تموم میشه جواب داد که”دروغه.باتمام سرعت ادامه میدیم” و بدین گونه تمام ادعاها مربوط به این خبر را تکذیب کرد.

علیهان که از نقش های اصلی سریال است و رابطه عاشقانه او با زینب علاقه‌مندان زیادی پیدا کرده، در قسمت‌های پایانی رابطه شان را به خوبی ادامه می دهند. به نظر می رسد چون رابطه آن ها با از کشمکش های طولانی به آرامش رسیده بود سازندگان لازم دیدند آن را از یکنواختی خارج کنند و با به خاطر انداختن جان علیهان این کار را انجام دادند. او نمی میرد اما هواپیمایش در یک سفر از رادار خارج می شود و برای مدتی از سریال می رود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *