خلاصه داستان دستم را رها نکن قسمت ۷۶ + زیرنویس و دوبله

شب ، عظمی به خانه سومرو رفته و در مورد فاطمه صحبت میکنند. سومرو سعی دارد از زبان مرت در مورد اینکه فاطمه و آزرا حرف زده اند یا نه، حرف بکشد. اما مرت چیزی نمی‌گوید.
شب، تولد آزرا است . وقتی آزرا بعد از کار به خانه مینه می رود، تمام خانه پر از شمع و گل است . او نامه های جنک را میبیند که در هر مرحله برای او نوشته است که چه باید بکند. او لباسی که جنک برایش روی تخت گذاشته را می‌پوشد و کادوی گردنبند را باز کرده و در گردنش می اندازد و شمع کیک تولدش را فوت می‌کند. سپس از خانه بیرون می رود و با جنک که با لباس رسمی منتظر اوست، به رستوران برای یک شام عاشقانه می روند و لحظات خوشی را با یکدیگر میگذارنند.
شب در خانه، مرت با یادآوری استخر استرس میگیرد و میترسد، سومرو پیش او می رود و وقتی مرت در مورد نجات دادنش توسط آزرا میگوید، سومرو با حرفهایش این اتفاق را عادی جلوه داده و باز هم سعی میکند ذهن مرت را نسبت به آزرا خراب کند.
صبح ، روز تشکیل دادگاه است. همگی حاضر شده تا به دادگاه بروند. ملیس که قرار است به دادگاه قدیر برود، بهانه امتحان آورده و میگوید که به دادگاه آزرا نمی رود. سومرو از مسعود نیز برای دادن شهادت به نفع خودش میخواهد که به دادگاه بیاید، اما مسعود قصد دارد هرچه از او پرسیده شود، واقعیت را بگوید. ملیس وقتی وارد اتاق می شود، از دیدن قدیر در دادگاه آزرا و حضور خانواده اش شوکه می شود.
دادگاه تشکیل شده و هر دو طرف حرفهایشان را می زنند. سومرو دوباره شروع به دروغگویی و مظلوم نمایی میکند. او در دادگاه نیز با آزرا بحث میکند تا او را بد جلوه دهد.
بعد از شنیدن حرفهای دو طرف، قاضی از مرت میخواهد که داخل اتاق بیاید و خودش بگوید که کدام یک را برای زندگی ترجیح می دهد. مرت داخل می آید و در جایگاه می ایستد و به آزرا و سومرو نگاه میکند. همه استرس دارند و منتظر حرف مرت هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *