خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت ۴۴ + زیرنویس و دوبله

در شرکت علیهان، جانر از وقتی که مشغول به کار شده، مدام دور و بر زینب میپلکد و دنبال خاله زنک بازی است. زینب به او رو نمی‌دهد و از دست او عصبی است.
ییلدیز با دفنه قرار گذاشته و از او دعوت میکند تا به خانه شان بیاید و با هالیت صحبت کند، تا موضوع غیبت کردنشان در لایو تمام شود و هالیت با او آشتی کند. شب وقتی دفنه به خانه آنها می آید، پیشنهاد یک مهمانی به مناسبت خانه جدید را میدهد و ییلدیز استقبال میکند . ییلدیز از علیهان و جم نیز دعوت میکند تا حسادت علیهان نسبت به زینب را بخاطر جم برانگیزد.
زرین سعی دارد علیهان را با دختر دوستش که برای کار نیز به شرکت معرفی شده بود، آشنا کند‌ . علیهان که اخلاق خواهرش را میشناسد، از دست او کلافه می شود.
در یک مهمانی، ییلدیز و اندر هر دو دعوت شده و حضور پیدا می‌کنند. اندر به ییلدیز تیکه می‌اندازد و میگوید «تا زمانی که دفنه هست احتیاجی به حضور من در آن خانه نیست.». ذهن ییلدیز به خاطر این حرف درگیر می شود.
شب ، در خانه هالیت مهمانی بزرگ برگزار می شود. لیلا که به تازگی با پسری به نام آتش آشنا شده و به خانه او برای دورهمی دعوت شده است، از پدرش اجازه رفتن به بهانه دوستش را میخواهد، اما هالیت اجازه نمی‌دهد. او به پیشنهاد دفنه، از ییلدیز کمک میگیرد، و از او میخواهد به پدرش بگوید لیلا در اتاقش خوابیده. ییلدیز ابتدا قبول نمیکند، اما به هوای نزدیک شدن و دوست شدن با لیلا، قبول میکند و از او قول میگیرد که زود برگردد.
در مهمانی، زهرا دوباره شروع به مشروب خوردن کرده و مست میکند. هالیت به او هشدار میدهد که دیگر نخورد اما او اهمیتی نمی‌دهد. حال زهرا بد شده و وقتی به حیاط می رود، داخل استخر می افتد. او را بیرون می آورند و به اتاقش میبرند تا بخوابد. هالیت از دست او عصبی می شود و ییلدیز نیز از اینکه زهرا دوباره خرابکاری کرده و مهمانی او را به هم زده حرص می خورد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *