خلاصه داستان سریال ترکی آموزگار (معلم) قسمت 26

در این مطلب خلاصه قسمت 26 سریال آموزگار را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال آموزگار قسمت 12

سریال آموزگار قسمت 26

شب یکی از دانش آموزان وقتی همه خواب هستند، یک آتش سوزی کوچک در راهرو به راه می اندازد و بعد وقتی همه با وحشت از خواب بیدار می شوند و معلم انها را به آتلیه می برد تا مطمئن بشود که حالشان خوب است، دانش آموز، گوشی زینب را برمیدارد.

بعد از این که عاکف مطمئن می شود که همه حالشان خوب است، می پرسد: «به نظرتون چه کسی آتش سوزی راه انداخت؟ » همه جا می خورند و عاکف برای فعلا آنها را دوباره به کلاس می فرستد.
تانر سراغ فرمانده اکرم می رود و به او می گوید:« شنیدم معلم زینب هم پیش معلم عاکفه و اونا هم دستن! » ییلماز از این که او این موضوع را میداند جا می خورد و فورا به عاکف این را خبر می دهد.

عاکف نگران زینب می شود و می گوید:« نباید بذاریم پای زینب هم گیر بیفته. » ییلماز هم موافق است و می گوید: «باشه. من کمکت میکنم اما فقط به خاطر استاد زینب. »
عاکف سر کلاس می رود و به بچه ها می گوید امروز روزی است که صدای ضبط شده ی تانر را قرار است همه به کمک هم در فضای مجازی منتشر بکنند.

اما زینب به کلاس می آید و می گوید که از گوشی اش خبری نیست.

عاکف جا می خورد و همه بچه ها کمک می کنند تا بلکه بتوانند گوشی را پیدا کنند اما موفق نمی شوند.

عاکف دوباره انها را جمع می کند و با عصبانیت می گوید: «بین شما کسی هست که نمیخواسته اون وویس پخش بشه! خودش بیاد جلو! »

کسی جلو نمی آید و موسیم با عصبانیت می گوید: «شما حق اینو ندارین بگین کار یکی از ماها بوده! »

عاکف با عصبانیت می گوید: «اگه خودتون نگید همین الان دوربین مدار بسته که ویدیوشو گرفته نشونتون میدم تا مقصر اصلی رو همه با هم ببینیم! »

وقتی صدا از کسی درنمی آید، عاکف دوربین ها را بررسی می کند اما بعد با عصبانیت می گوید: «فیلم ها پاک شدن! »

بین بچه ها همهمه می افتد و آتش می گوید: «بذارین خودمون حلش کنیم استاد. کمی به ما وقت بدین تا ببینیم این همه مدت تغییری کردیم یا نه.. » عاکف به شرط این که زور و فشاری این وسط نباشد قبول می کند.

بچه ها در کلاس جمع می شوند. چتین همان اول می گوید: «کسایی بودن که طرفدار استاد تانر بودن! حتما کار هموناست! »

اسماعیل با عصبانیت می گوید: «حرفتو رک و راست بگو! » بین آنها درگیری پیش می آید و اتش جدایشان می کند و می گوید: «لازم به این کارا نیست. هرکی بغل دستی خودشو بگرده تا بالاخره ببینیم گوشی دست کی بوده! »

همه موافقت می کنند اما وقتی خلیل به سمت صالح و اسماعیل می رود آنها این اجازه را به او نمی دهند. دوباره درگیری بالا می گیرد.

عاکف و زینب که از طریق دوربین نظاره گر آنها هستند با نگرانی به انها چشم می دوزند.

زینب می گوید: «من میرم جلوشونو بگیرم شاید بلایی سر یکیشون بیاد. » عاکف این اجازه را به او نمی دهد. همان موقع گیزم فریاد می زند: «بسه دیگه! تا کی میخواین مشکلات رو اینجوری حل کنین! ما باید به هم اعتماد کنیم. »

مینه هم در تایید حرف او می گوید: «اونا تعدادشون کمه. به جای مقصر کردن هم با اعتماد کردن به هم میتونیم پیداشون کنیم. »

همه قبول می کنند و قرار می شود هرکس موقع آتش سوزی و خوردن صبحانه کفیل دیگری بشود تا اینجوری معلوم بشود که هرکس کجا بوده و چه میکرده.

بالاخره وقتی نوبت به صالح می رسد می گوید: «من دستشویی بودم. وقتی صورتمو میشستم اسماعیل هم اومد. » اسماعیل هول می کند و می گوید: «نه من اونجا نبودم. اشتباه میکنی! »

آتش به سمت اسماعیل می رود و می گوید: «چرا هول کردی؟! تو کدوم دستشویی بودی؟! » اسماعیل استرس می گیرد و صالح می گوید که دستشویی آخری.

آتش به سمت دستشویی آخر می رود و توی یکی از توالت ها گوشی را که خیس و خاموش شده پیدا می کند.

عاکف با لبخند به این صحنه نگاه می کند و می گوید: «اونا فهمیدن که با دور شدن از هم نمیشه به نتیجه رسید. باید به هم نزدیک بشن و صحبت کنن تا نتیجه بگیرن. خوشحالم تونستم روشون تاثیر بذارم. » و ویدیویی را که نشان می دهد آتش سوزی کوجک هم کار اسماعیل بوده را نشان زینب می دهد و بعد به سمت کلاس می رود.

او از همه می خواهد سر جاهایشان بنشینند و بعد به اسماعیل می گوید: «چرا این کارو کردی؟ »

اسماعیل بغض می کند و می گوید: «تنها کسی که بهم کمک کرد استاد تانر بود. من خیلی تنها بودم. آدم تنها متوجه این که کی داره چجوری کمکش میکنه نیست… »

عاکف رو به بچه های کلاس می کند و می گوید: «شما اسماعیل رو تو تنهایی خودش ول میکنید یا علیرغم همه چیز اون رو میپذیرین؟! » … پنج سال بعد که بچه ها دور هم جمع شده اند، اسماعیل هم میانشان می آید، بقیه با لبخند و خوشرویی سر به سرش می گذارند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال آموزگار قسمت 26 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال آموزگار قسمت 27  مراجعه فرمایید .

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *