خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 213

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 213 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 213

خلیل به سمت کلانتری می رود. زمرد با عصبانیت به سمت خانه سیدعلی می رود. ویلدان میخواهد جلوی او را بگیرد، اما نمی‌تواند.
سیدعلی به خانه رفته و خبر میدهد که آلپای آسیب دیده و در بیمارستان است.‌ آنها علت را نمیدانند. زمرد با فریاد وارد خانه شده و ملک را صدا می زند. همه به حیاط می روند. او شروع به لعن و نفرین ملک میکند و از او بدگویی میکند و میگوید که باعث بدبختی پسرش شده است و دستش را به خون آلپای آلوده کرده است. همه شوکه شده و متوجه می شوند که آلپای به خاطر خلیل در بیمارستان است و خود خلیل نیز در کلانتری است.
جومالی به کلانتری رفته و خلیل را در بازداشتگاه میبیند. او خلیل را دلداری میدهد و می‌گوید که باید دعا کنند که آلپای نمیرد، زیرا وضعیت خوبی ندارد.
کنعان از استانبول با گوشی آلپای تماس می‌گیرد اما جواب نمی‌دهد. او با ادریس نیز تماس می‌گیرد. فوندا به او می‌گوید که چیزی به روی کنعان نیاورد، وگرنه بدبخت می شوند. ادریس پای تلفن تظاهر میکند که خبری از آلپای ندارد.
در خانه کرم به شدت از کار آلپای عصبانی است. او داد و فریاد میکند و اکراه سعی دارد او را آرام کند.
ویلدان و زمرد به خانه می روند. ویلدان به زمرد می‌گوید که بهتر است تا فردا به دفنه و عمر خبر ندهند تا آنها ناراحت نشوند، زیرا دیروقت است و نمی شود کاری کرد. همین که ویلدان از اتاق بیرون می رود، زمرد سریع با دفنه تماس می‌گیرد و با توهین به آلپای، به او می‌گوید که پدرش باعث شده است که خلیل به بازداشتگاه برود و از آنها میخواهد که سریع تر برگردند. دفنه و عمر شوکه و ناراحت می شوند. ویلدان به اتاق آمده و از کار زمرد ناراحت می شود. زمرد طلبکارانه می‌گوید حالا که خودش ناراحت است، دفنه نیز باید ناراحت بشود.
دفنه با ناراحتی با ملک تماس می‌گیرد و از او خبر می‌گیرد. سپس می‌گوید که هوا طوفانی است و فردا برمیگردند. ملک از او میخواهد که نگران نباشد.
سیدعلی پیش جومالی به کلانتری می رود و او را دلداری میدهد.
روز بعد، احسان برای کمک به خلیل و گرفتن وکالت او به آنجا می رود. او وقتی موضوع را می فهمد، می‌گوید که آنها باید برکه توافقنامه در مورد خانه و مغازه را از فوندا بگیرند، وگرنه بدون برگه در دادگاه کار آنها سخت است.
ملک به کلانتری می رود و اصرار دارد که خلیل را ببیند. او به قسمت بازداشتگاه می رود و خلیل را میبیند. او خلیل را دلداری میدهد و از او میخواهد که قوی باشد و همه چیز درست خواهد شد. آنها به یکدیگر قوت قلب داده و به هم ابراز علاقه میکند. هنگامی که ملک از در کلانتری بیرون می رود، زمرد را میبیند و از او میخواهد که از پسرش و خانواده آنها فاصله بگیرد، زیرا همیشه مسبب بلا بوده است.
دفنه و عمر به خانه می رسند. دفنه ناراحت است و گریه میکند. زمرد به خانه آمده و شروع به زخم زبان زدن به دفنه میکند و از پدر او مقابلش بدگویی کرده و او را نفرین میکند. ویلدان از او میخواهد که بس کند. عمر نیز دفنه را دلداری داده و میخواهد کنارش بماند، اما زمرد به اصرار عمر را به بیمارستان میفرستد که بالای سر آلپای باشد تا او نمیرد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 213 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 214 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *