خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 54

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 54 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 54

ادا حرف های سرکان و آیدان را شنیده و به محض دور شدن سرکان، سراغ آیدان می رود و می پرسد: «دلیل جدا شدنمون چی بوده؟ »

آیدان دستپاچه شده و می گوید: «بهتره با خود سرکان در این مورد حرف بزنی ادا. »

ادا با سماجت دوباره قضیه را می پرسد و آیدان می گوید: «من هیچ وقت راضی به رابطه ی شما دوتا نبودم. من بودم که گفتم بهتره با تو تموم کنه چون مناسب خانواده مون نیستی. »

ادا کمی مکث می کند و بعد می گوید: «من اینو باور نمیکنم! » و از انجا دور می شود. سرکان می بیند که او هنوز نرفته و آیدان به او اشاره می زند که ادا حرف هایشان را شنیده.

ادا از سرکان هم می پرسد که دلیل جدایی شان چه بوده؟ سرکان با کلافگی می گوید: «هرچی بوده انقدر زیر و روش نکن. این تصمیم من بوده و الان همه چیز تموم شده. فقط باهاش کنار بیا. » ادا با عصبانیت به او چشم می دوزد و به خانه برمی گردد.

او تمام حرصش از سرکان را سر کیسه های بوکس در می آورد و تا وسط روز ورزش می کند و این بین، کمی دچار سرگیجه و حالت تهوع هم می شود اما آن را نادیده می گیرد.

حتی صبح برای صبحانه هم حاضر نمی شود و با گفتن این که بوی بدی به مشامش می رسد، فورا خانه را ترک می کند. آیفر از این حالات او کمی مشکوک می شود.

افه با کسی از پشت تلفن صحبت می کند و می گوید: «نصف سهامش دست منه اما جوری رفتار میکنه که انگار من نیستم! منم بهش یه درس میدم که اعتماد کردن به من رو یاد بگیره! »

قوتچه، دستیار امره و آصلی کافسچی اوغلو به شرکت می آید تا خبر آمدن آنها را به بقیه بدهد.

او نمی تواند چشم از انگین بردارد و به خاطر همین پیرل حسابی عصبانی می شود. افه با خوشحالی امره و آصلی را از دوستان خودش معرفی می کند.

امره و آصلی همراه نوزاد کوچکشان به شرکت می آیند و اصرار دارند که معماری خانه ی قدیمی پدرشان را، خود سرکان شخصا انجام بدهد.

سرکان هم قبول می کند. افه هم ادا را به عنوان معمار منظره به آصلی معرفی می کند. سرکان سراغ ادا می رود و همراه او به خانه ای که باید معماری اش را انجام بدهند می رود.

دوباره حال ادا بد می شود. آصلی هم با تهوع وارد دستشویی شده و آنجا با ادا آشنا می شود و می گوید: «شاید حامله باشی! اگه واسه بچه ی دوم حامله باشم دیوونه میشم! منو امره هنوز نتونستیم درست حسابی بخوابیم و آمادگی بچه دوم رو نداریم. »

ادا از او می خواهد که آرام باشد. وقتی او از دستشویی بیرون می آید، سرکان که از دور حواسش به ادا است، از لیلا می پرسد که چه شده؟ لیلا می گوید که ادا کمی دچار حالت تهوع و سرگیجه است.

وقتی آنها سوار ماشین سرکان می شوند تا به سمت خانه ی قدیمی بروند، ادا سر راه از سرکان می خواهد ماشین را نگه دارد و به داروخانه می رود.

سرکان فورا به دکتر خانوادگی شان زنگ می زند و حال ادا را برایش شرح می دهد.

دکتر می گوید: «نکنه حامله باشه؟ » سرکان جا می خورد و با نگرانی به ادا چشم می دوزد.

وقتی ادا و سرکان به خانه ی قدیمی می رسند، آصلی و امره دوباره در مورد بچه و نگرانی هایشان دعوا می کنند.

آصلی با ناراحتی می گوید که با این وجود نمی تواند جشنی که تدارکش را دیده، کنترل کند اما ادا فکری به سرش می زند و به آن دو پیشنهاد می دهد تا خودش و سرکان برای چند ساعت مراقب سرکان کوچولو که اسم بچه است بشوند! اصلی و امره با کمال میل قبول می کنند.

این بین، ادا دوباره دچار حالت تهوع می شود و به طبقه بالا می رود. او دوباره به آصلی که این بار با تست، بارداری اش مثبت شده روبرو می شود.

ادا با خوشحالی می گوید: «یه حسی از درونم میگه دختره. اینطوری خواستم… یه دختر و یه پسر. » سرکان اینها را می شنود و شکش به یقین تبدیل می شود.وقتی بچه در آغوش ادا است، آیدان به ادا زنگ می زند.

سرکان گوشی را جواب می دهد و آیدان با دیدن ادا در حالی که بچه ای در آغوشش است، شوکه می شود و فورا به آیفر زنگ می زند تا جریان را بداند اما تا از سرکان و ادا و بچه ای در آغوششان حرف میزند، شارژ گوشی اش تمام می شود و آیفر را به نگرانی می اندازد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 54 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 55   مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *