خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 116

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 116 همراه شما هستیم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 116

ادا به درخواست ازدواج سرکان نه می گوید و وقتی سرکان ناباورانه دلیلش را می پرسد ادا فقط می گوید: «الان در شرایطی نیستم که بخوام تصمیم بگیرم. » و می رود.
شب ادا در تنهایی نشسته و با ناراحتی به فکر فرو رفته که سرکان در خانه را می زند. سرکان به او می گوید که همه چیز را درک می کند اما نمی تواند بفهمد چرا ادا باید یک شبه تصمیمش عوض بشود. ادا می گوید: «خسته شدم. باید یه مدت تو تنهایی خودم فکر کنم. گاهی همه چیز اونطوری که میخوایم پیش نمیره. » سرکان با ناراحتی آنجا را ترک می کند و وقتی آیفر از راه می رسد، ادا از ملو می خواهد او را دست به سر کند.
ادا به ملو می گوید: «این وسط یه واقعیت هست. یه بچه. من نمیتونم زندگی اون بچه رو نابود کنم. » و حرصش از سرکان را هم خالی می کند.
صبح خیلی زود باز سرکان خودش را مقابل خانه ی ادا می رساند. ادا او را از پنجره می بیند و ملو را بیدار می کند تا سرکان را دست به سر کند.
سرکان خیلی به خاطر ادا ناراحت است و این ناراحتی را با انگین و پیرل هم در میان می گذارد. پیرل به ادا حق میدهد که به خاطر مشکلات اخیر نخواهد تصمیم عجولانه ای بگیرد.
سرکان که دیگر نمی داند چه چیزی ذهن ادا را به هم ریخته به سلین زنگ می زند و میگوید: «همه چیز خوب بود اما ادا یهو تصمیمش رو عوض کردم. خواستم ببینم تو چیزی بهش نگفتی؟ » سلین با ناراحتی می گوید که او دیگر پایش را از زندگی انها بیرون کشیده و لازم نیست که برای اتفاقی به او زنگ بزنند. اما بعد به ادا زنگ میزند و به او می گوید که لازم نبود به خاطر بچه رابطه اش با سرکان را به هم بزند. ادا هم از او می خواهد تا زودتر این موضوع را به سرکان بگوید.
ملو همه چیز را برای جرن هم تعریف می کند. جرن به ادا و ملو می گوید که ممکن است سلین قضیه حامله بودنش را دروغ گفته باشد چون چند روز پیش دیده قرصی که نباید موقع حاملگی استفاده بشود را استفاده کرد. ادا وقتی کمی فکر می کند می بیند که این از سلین بعید نیست و تصمیم می گیرند این را ثابت کنند.
آیدان از بودن کمال در جشن حسابی عصبانی است. او تصمیم می گیرد همراه آیفر و سیفی به شرکت برود که ناگهان در اتاق جلسه شرکت می بیند که سرکان و کمال با هم نشسته اند و مشغول صحبت هستند. ایدان دیگر نمیداند باید چه کند و در یک فرصت مناسب سراغ کمال می رود و از او می خواهد که از سرکان دور بماند اما کمال قبول نمی کند.
وقتی آیفر در مورد مشکلاتی که دنیز بوجود اورده با سرکان صحبت می کند سرکان از او می خواهد دیگر اسم دنیز را نیاورد که همان موقع دنیز وارد شرکت می شود و سرکان با عصبانیت به سمتش حمله می کند که به زور مانعش می شوند. سرکان هم دست ادا را می گیرد و فورا از ان جو خارج می کند و به خانه می برد. سرکان از ادا می خواهد تا همه چیز را به او بگوید. اما ادا نمیداند چطور باید این موضوع را به او بگوید. سرکان وقتی می بیند ادا ناراحت است برای این که او را از ان حال و هوا بیرون بیاورد تصمیم می گیرد با هم پیتزا درست کنند!
سرکان هنوز سردرگم است و پیش مادرش می رود تا با او صحبت کند. او که از قبل متوجه تغییراتی در مادرش شده می پرسد: «مامان تو خوبی؟ یه مدتیه عوض شدی. راستش رو بگو تو آقا کمال رو از قبل میشناختی؟ » آیدان هول می کند و فورا بحث را عوض می کند!
ادا بعد از شب گذشته با سرکان، به ملو می گوید که هرگز نمی خواهد از سرکان جدا بشود. همان موقع دنیز به ادا زنگ می زند و خبر می دهد که مطمئن است سلین باز دارد نقشه ای سوار می کند.ادا که حدس می زند مربوط به همین قضیه حامله نبودنش باشد تصمیم می گیرد 24 ساعته او را تعقیب کند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 116 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 117 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *