خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 88

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 88 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 88

وقتی سرکان و بقیه به مراسم می رسند متوجه میشوند همه بیهوش شده اند و ادا هم ناپدید شده است. سرکان مادرش و بقیه را بیدار می کند تا سراغ ادا را بگیرد اما وقتی می بیند انها هم بی خبر هستند فورا راه می افتد تا او را پیدا کند. ادا بیهوش در ماشین افراد سیمن است که پلیس از راه می رسد و مانع پیشروی ماشین می شود. همان موقع ادا هم به هوش می آید و مشتی توی صورت راننده می کوبد! طولی نمی کشد که سرکان هم از راه می رسد و با نگرانی ادا را در آغوش می گیرد.
فردا صبح ادا به دخترها با خنده می گوید: «اینم با سرکان پشت سر گذاشتیم دیگه هیچ چیزی نمیتونه مانع ما بشه. » قرار است به زودی آنها ازدواج کنند و همه از این بابت خوشحال هستند.
اردم که متوجه شده بیهوشی به خاطر کله قندی بوده که او از سیمن گرفته، مضطرب و نگران است و نمی تواند در این مورد به کسی بگوید. لیلا هم در مورد این که بالجا از شربت نخورد اما او هم بیهوش بود به ملو می گوید. ملو با عصبانیت می گوید: «خودشو زده به بیهوشی! من اینو از زیر زبونش بیرون میکشم. »
سمیحا که متوجه شده سمین این بلاها را سر انها و ادا آورده با عصبانیت به او که از کشور خارج شده زنگ می زند و تهدیدش می کند که تمام قدرت و پولش را وسط می گذارد تا او را گیر بیندازد. بعد هم رو به طاهر می گوید: «باید کار درست رو انجام بدم. فقط یه کار مونده که باید بهش برسم. »
منشی کلی پرونده و پاکتی که از طرف ایتالیا برای سرکان فرستاده را به اردم می دهد تا به دست سرکان و لیلا برساند. اردم پاکت را فراموش می کند و حتی متوجه آن نمی شود.
ادا و سرکان و آیفر پیش آیدان می روند تا در مورد عروسی برنامه ریزی کنند. آیدان دوست دارد جشن مجللی برپا کند اما ادا و سرکان می گویند که وقت عقد را برای سه روز دیگر گرفته اند چون دیگر نمی خواهند منتظر بمانند. آیدان و آیفر از این همه عجله جا می خورند اما آیدان مسئول تدارکات جشن معروفی را خبر می کند تا طبق آن عروسی بگیرند. سلیقه ی آیدان وسایل لوکس و گران قیمت است اما آیفر پیشنهاد می دهد همه جا پر از گل و تزئینات ساده باشد. ادا و سرکان وقتی می بینند آنها در مورد عروسی شان تصمیم می گیرند، می گویند که مراسم خیلی ساده ای می خواهند و نیاز به این همه هزینه نیست. آیدان با آنها مخالف است و کمی بحث می کنند که ادا و سرکان انجا را ترک می کنند.
ملو سراغ بالجا می رود و به او می گوید: «تو از نوشیدنی نخوردی درسته؟ » لیلا هم می گوید: «من دیدم چون آخرین شربت رو خودم خوردم! » بالجا کمی جا می خورد اما بعد می گوید: «منم از شربتی که مونده بود خوردم. دیدین که منم بیهوش شدم. » اما ملو او را باور نمی کند و سراغ سرکان می رود و در مورد بالجا به او می گوید. سرکان می گوید: «میدونم. صبح از آگاهی بهم خبر دادن که طبق دوربین های مدار بسته یکی از شربت نخورده و فقط ادای بیهوشی رو دراورده! » بالجا که از شنیدن این موضوع جا خورده سعی می کند توضیح بدهد اما سرکان می گوید: «من کاری که باید رو انجام میدم. بالجا تو اخراجی. » بالجا با ناراحتی وسایلش را جمع می کند و می رود.
سمیحا ادا را صدا می زند و به او می گوید که دیگر هیچ مخالفتی با او و رابطه اش با سرکان ندارد و اضافه می کند: «هیچ وقت نمیخواستم اینجوری شه. » ادا هم او را به عروسی اش دعوت می کند.
آیدان و آیفر با هم سر تدارکات به توافق نمی رسند چون آیفر خودش می خواهد تزئیتات گل را انجام بدهد و آیدان مخالف است. سیفی پیشنهاد می دهد تا تزئینات را آیفر انجام بدهد و وظیفه ی دیگر بر عهده ی آیدان باشد. آیدان هم قبول می کند و پیشنهاد می دهد تا به مهمان ها سنگ های گرانبها هدیه بدهند!
سرکان سخت مشغول کار کردن است و ادا که ذوق زده و هیجان است از این بی تفاوتی او ناراحت می شود. وقتی مسئول تدارک عروسی سراغشان می رود، انها مدام سر همه چیز بحث می کنند.
کمی بعد فرید پیشنهاد می دهد تا سرکان و انگین و او به یک سفر پانزده روزه بروند. ادا و جرن از این بابت دلخور می شوند و حتی پیرل هم به انگین می گوید: «من و تو ماه عسل نرفتیم اون وقت تو میخوای با دوستات بری سفر؟! » و میانه ی هرسه زوج شکرآب میشود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 88 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 89 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *