خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 99

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 99 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 99

آیفر مقدار زیادی شکلات می خورد که باعث می شود از خود بیخود بشود. او مدام آیفر را که الکس را از او گرفت نفرین می کند و از طرفی از این که دیگر سرکان و ادا با هم نیستند غصه می خورد.
شب سرکان ادا را به خانه شان می رساند. سرکان می پرسد: «سرکان قبلی در مورد عشقتون با دنیز میدونست؟ » ادا می گوید که لزومی ندیده تا در موردش بگوید. سرکان می پرسد: «عشقی که همه برای غبطه میخوردن رو من خراب کردم؟ » ادا تایید می کند و همان موقع صدای جر و بحث آیفر و آیدان به گوش می رسد. هردی آنها وارد خانه می شوند که آیدان و آیفر به خیال این که آشتی کرده اند خوشحال می شوند. آیدان به سمتشان می رود و صورت هردو را با خوشحالی به هم می میمالد و می گوید: «میدونستم این عشق تموم نمیشه. » اما هردوی انها این را رد می کنند و بحث بالا می گیرد. تا این که سرکان به زور مادرش را از انجا بیرون می برد.
صبح آیدان با حال بدی از خواب بیدار می شود و می گوید: «نه تونستم ادا و سرکان رو به هم برسونم و نه الکس مال من شد. » سیفی برای این که او را از این حال و هوا بیرون بیاورد می گوید: «اما شما زن عشقین! از طرفی مگه نمیگفتین الکس مناسب آیفر نیست؟! خب اینو اگه الکس هم بفهمه ولش میکنه. » آیدان به فکر فرو می رود.
صبح در شرکت سرکان از ادا می پرسد: «عشقت به سرکان بیشتر بود یا دنیز؟ » ادا از این سوال او جا می خورد و می گوید: «یعنی چی؟ خب یادت بیار تا بفهمی کدوم عشق بزرگتر بود. » سرکان از او فقط یک جواب می خواهد و ادا که عصبی شده می گوید: «دنیز همیشه برای من خوب بوده. عشق ما زیادی بزرگه! » سرکان معنادار سرش را تکان می دهد.
فرید سعی می کند به جرن نزدیک بشود تا به او کمک کند. و دو گلدان کاکتوس مقابلش می گذارد و می گوید: «فکر میکنم خیلی شبیه ما هستن. هم گل دارن و هم خار. » جرن با نفرت به او خیره می شود و از فرید می خواهد تنهایش بگذارد و انقدر مزاحمش نشود! در آخر فرید می گوید: «منم بهت یه چیزی میگم، دنبال چیزی نرو که نمیتونی به دستش بیاری. » جرن که از این حرف به شدت عصبانی شده به ملو با خشم می گوید: «همه سعی دارن نصیحتم کنن و فرید بهم متلک میندازه! همش تقصیر اداست. به خاطر مشکلات اون ما نادیده گرفته میشیم. من نمیخوام اجازه ی اینو به ادا بدم که از همه ما استفاده کنه. » ملو می گوید: «جرن تو خودتم خوب میدونی این یه بازیه فقط. میخوان سرکان حسادت سرکان رو جلب کنن. » سلین که حرف های انها را شنیده، با لبخند گوشی اش که حرف هایشان را هم ضبط کرده بیرون می کشد و به اتاق سرکان و ادا می رود و از ادا هم می خواهد به دنیز زنگ بزند و روی اسپیکر بگذارد. ادا از این کار او جا خورده و سرکان سعی می کند جلوی سلین را بگیرد، اما سلین با لبخند رو به ادا و دنیز می گوید: «واسه امشب برای شام دعوتتون میکنم دور هم باشیم. » دنیز و ادا هم قبول می کنند.
پیرل به خاطر روز ولنتاین منتظر است تا انگین سورپرایزش کند که انگین با یک خرس عروسکی کوچک برای بچه شان سر می رسد و می گوید: «عشقم منو نخندون. روز عشق برای من روزیه که این کوچولو دنیا بیاد. » و بدون توجه به احساسات پیرل به کارش می رسد.
الکس به آیفر پیشنهاد می دهد تا برای یک سفر چند روزه به ایتالیا بروند و استراحت کنند. آیفر هم قبول می کند. بعد وقتی می خواهد برای خرید عسل به مغازه ی یک زن برود که مدام از او تعریف می کند، آیفر کمی حساس می شود اما چیزی نمی گوید.
جرن به خانه می رود و با عصبانیت چتری موهایش را کوتاه و رنگ می کند. درست مثل موقعی که در دبیرستان بود.
فرید که نگران جرن است از ملو در مورد او می پرسد. ملو می گوید: «جرن زندگی سختی داشته و از بیست سالگی قرص میخورده. باید حواسمون بهش باشه. » و فرید تصمیم می گیرد تا هرطور شده کمکش کند.
ملو فکری کرده و به دنیز زنگ می زند و به او می گوید که نقشه ای دارد تا ادا و سرکان شب را با هم تنها باشند و از او هم می خواهد که نرود. دنیز مجبور می شود که قبول کند. بعد ملو در را به روی سلین قفل می کند و با خنده از شرکت خارج می شود.
آیفر چمدانش را جمع می کند و ادا که در مورد رابطه اش با الکس میدانسته با خوشحالی می گوید: «عمه تو حق زندگی کردن داری. نباید به خاطر من خودتو اذیت کنی. » و با خوشحالی در اغوشش می گیرد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 99 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 100 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *