خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 63

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 63 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 63

ادا از سلین می پرسد که حرفش چه معنایی داشت؟ سلین نگاهی به سرکان می کند و سرکان از او می خواهد که فورا خانه را ترک کند.

سرکان با چشمان پر از اشک رو به ادا می کند و همه چیز را برایش تعریف می کند و می گوید: «من از چیزی خبر نداشتم.. »

ادا ناباورانه به او چشم می دوزد و می گوید: «به خاطر همین بهم بورسیه دادی؟ به خاطر همین وارد زندگیم شدی؟ تو انقدر بی رحم میتونی باشی؟ »

سرکان می گوید که اینطور نیست و ادا در حالی که اشک می ریزد می گوید: «تو ترکم کردی و بهم دروغ گفتی. » سرکان می گوید: «نخواستم این زجر رو بهت بدم ادا.»

ادا می گوید: «پس زجری که الان میکشم چی؟ » بعد نگاهی به سرکان می اندازد و می گوید: «انگار تورو دیگه نمیشناسم. یه آدم غریبه روبرومه. » و آنجا را ترک می کند. او فورا به ایدان زنگ می زند و سراغ آلپ تکین را می گیرد.

آیدان هم از لحن او نگران می شود و به سرکان زنگ می زند که ادا دارد به خانه ی آنها می اید. ادا آلپ تکین را سرزنش می کند.

آلپ تکین با پشیمانی به ادا می گوید هرکاری کرده تا بتواند او را در کودکی پیدا کند و اشتباهش را جبران کند. اما ادا با نفرت به او چشم می دوزد و انجا را ترک می کند.

سرکان مانع ادا می شود و می گوید: «میدونم چیزی رو عوض نمیکنه اما من مثل روز اول عاشقتم. من نمیخواستم اشتباهی که من کردم بارش رو دوش تو باشه. »

ادا می گوید: «این اشتباه تو نیست. اشتباه تو اینه بهم گفتی دوستم داری و سعی کردی کنترلم کنی. به جای من تصمیم گرفتی. »

سرکان با ناراحتی می گوید: «ترسیدم منو نبخشی.» ادا گریه می کند و می گوید: «اگه بهم میگفتی و باهام روراست بودی، من تورو میبخشیدم. ولی تو وقتی دیدی همه چیز داره معلوم میشه حقیقت رو بهم گفتی سرکان. من دیگه باورت ندارم. »

و از آنجا می رود و به دخترها زنگ می زند و با صدایی گرفته و ناراحت از آنها می خواهد بدون این که به آیفر چیزی بگویند، چند روزی را به سفر بروند تا حال و هوایشان عوض بشود. دخترها هم قبول می کنند.

آلپ تکین با ناراحتی به آیدان می گوید: «من باید چیکار کنم؟ » سرکان از راه می رسد و با عصبانیت می گوید: «بهتره دیگه تو زندگیمون نباشی. تنهامون بذار. » و آلپ تکین با دلی شکسته خانه را ترک می کند.

سرکان سراغ سلین می رود و به او می گوید: «تو چیزایی که به تو ربطی نداره دخالت نکن! زندگی شخصی من به تو هیچ ربطی نداره! من تورو خوب میشناسم خوب میدونم قصدت چی بوده. ما از این به بعد حتی دیگه دوست هم نیستیم. جز رابطه ی کاری رابطه ی دیگه ای نداریم. »

در مدتی که ادا در سفر است و به شرکت نیامده، سرکان هم خودش را در خانه اش زندانی کرده و نه به تماس کسی جواب می دهد و نه از خودش خبری می دهد. همه نگران او هستند تا این که ادا به لیلا زنگ می زند که امروز به شرکت می اید. لیلا هم این خبر را به سرکان می دهد و سرکان فورا خودش را می رساند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 63 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 64   مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *