خلاصه داستان سریال ترکی دختر سفیر قسمت 86

سلام همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال دختر سفیر قسمت 86 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه آن لذت ببرید.

سریال دختر سفیر قسمت 86

نفشه به خواست قهرمان برای دیدن آکین به خانه ی او می رود. آکین می گوید:« اگر می خواهی از دست ناره خلاص شوی ملک را برای من بیاور به این ترتیب ناره برای پس گرفتن دخترش خواهد آمد و در دام من خواهد افتاد.»

قهرمان می گوید یکی از افرادش خبر داده که ناره به همراه گیدیز از عمارت افه اغلو فرار کرده است. بنفشه که احساس می کند از دست ناره خلاص شده با خوشحالی می پرسد که این اطلاعات را چه کسی در اختیار تو قرار می دهد؟ و فکر می کند که شاید آن جاسوس لوکی باشد در همین حال چشمش به لوکی که پشت دیوار پنهان شده و به حرفهای آنها گوش می دهد می افتد.

بنفشه مطمئن می شود که جاسوس قهرمان همان لوکی است و با دست او را نشان قهرمان می دهد. لوکی که به دستور سنجر قهرمان را زیر نظر گرفته است پا به فرار می گذارد و افراد قهرمان تعقیبش می کنند. لوکی هر طور شده خودش را نجات می دهد و به دیدن نجرت می رود و او را تهدید می کند که شب باید بنفشه را ببیند.

از آنطرف بنفشه به قهرمان هشدار می دهد که اگر لوکی از رابطه ی آنها چیزی به سنجر بگوید هر دو کشته خواهند شد. قهرمان تصمیم می گیرد هر چه زودتر از دست لوکی راحت شود.

سنجر از وقتی که فهمیده ناره با گیدیز فرار کرده است همه جا را می گردد به خانه ی ناره می رود، بدون اجازه وارد خانه ی گیدیز می شود و حتی ساحل آرامش گیدیز را دنبال ناره می گردد ولی خبری نیست.

با نا امیدی به عمارت افه اغلو بر می گردد تا حساب الوان را که به فرار ناره کمک کرده کف دستش بگذارد. اما به جای الوان با ناره رو به رو می شود که او را به آرامش دعوت می کند. سنجر با خوشحالی به سمت او می رود و ناره به گیدیز فکر می کند که او را با خود به ساحل آرامشش برد و عشق خود را به او اعتراف کرد.

ناره به گیدیز گفته بود:« تو نباید عاشق عشق دوستت باشی. تو بهترین دوست من هستی و نباید به سنجر خیانت می کردی. از کجا معلوم که فردا به عشقت خیانت نکنی؟»

گیدیز با ناراحتی گفته بود:« وقتی سنجر تو را آزار می دهد تحملش برای من که عاشقت هستم سخت است چون دوستت دارم.»

ناره از او فاصله گرفته بود و از الوان خواسته بود تا برایش تاکسی خبر کند.

الوان به همراه تاکسی از راه رسیده بود و ناره قبل از سوار شدن به گیدیز هشدار داده بود:« سنجر نباید از ابراز علاقه ی تو به من خبردار شود چون دوستی و برادری شما برای همیشه به پایان خواهد رسید.»

گیدیز گفته بود:« از وقتی خالصه و نجرت برای دزدیدن تو نقشه کشیدند و یحیی برای دزدیدن تو با آکین همکاریز کرد برادری ما هم تمام شد. ضمنا از مدتها پیش سنجر می داند که من تو را دوست دارم و اصلا تمام دعواهای ما سر تو بود.»

ناره با ناراحتی گفته بود:« بعد از گرفتن حضانت ملک به سوئیس می روم و دوستی شما هم سر جایش خواهد ماند.»

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال دختر سفیر قسمت 86 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه داستان سریال دختر سفیر قسمت 87 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از آستارا خبر لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

 

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *