خلاصه داستان سریال زمستان سخت (زمهریر) قسمت 13

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال زمستان سخت (زمهریر) قسمت 13 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال زمستان سخت قسمت 13

ارتان به زندان به ملاقات یاشار می رود. او از یاشار میخواهد که به مقصر بودنش در حادثه ساختمان اعتراف کند و در عوض، آینده خانواده او تضمین خواهد شد و هرچه که بخواهد به او میدهد.

زیرا او در هر صورت قرار است تا آخر عمر در زندان بماند و بهتر است سوپی به خانواده اش برسد. او قبل از جواب دادن یاشار، به او میگوید که تا فردا مهلت دارد که فکر کند و سپس می رود.

فیروزه در خانه مشغول کشیدن طراحی است و آیاز نیز در اتاق خود بیدار و مشغول کار است.

صفیه به اتاق آیاز آمده و میگوید که متوجه است که ارتان دوباره به آنها کمک کرده تا بخاطر پدرش به دردسر نیفتند. او با ناراحتی به آیاز میگوید که میداند او بخاطر همین مسائل مجبور به ازدواج با براق است و او را واقعا نمیخواهد.

آیاز چنین چیزی را انکار میکند و میگوید که به زودی از ازدواج خواهد کرد و این مسائل ربطی به مادرش ندارد.

در حین کار فیروزه،لپ تاپ خراب شده و خاموش می شود. فیروزه به شدت ناراحت می شود زیرا فردا چیزی برای ارائه ندارد و ارتان او را اخراج خواهد کرد.

صبح، فیروزه لپ تاپ را به دوست پسر شعله می دهد تا تعمیر کند. سپس با ناراحتی به سمت شرکت می رود تا برای ارتان توجیهی بیاورد.

در خانه، مهوش به ارتان میگوید که طبق خواسته اش، با خانواده های متوفی های حادثه قرار گذاشته تا همه را ببیند و با آنها صحبت کند. ارتان از او میخواهد که هدایای آنها را آماده کنند و سپس میگوید که یک آپارتمان خارج از شهرشان که فروش نمی رود را به خانواده های بازمانده بدهند تا آنها را خوشحال کنند.

مهوش نیز موافقت میکند.او به مهوش میگوید که لازم نیست همراهش بیاید زیرا قصد دارد با فیروزه به آنجا برود.

عالیه به ملاقات یاشار می رود و با ناراحتی به آن پیشنهاد میدهد که طلاق بگیرند تا او بتواند حقوق پدر را بگیرد ، زیرا شرایط خانه خیلی بد است و فاروق نیز بیکار است و آنها باید خانه را تخیله کنند. یاشار عصبی شده و قبول نمی‌کند. فکر او درگیر مشکلات خانواده می شود.

فیروزه به شرکت رفته و با دادن مشخصاتی که از نگهبان روز حادثه از یاشار پرسیده بود، اسم نگهبان را پیدا میکند. او سپس آیاز را میبیند و در پشت بام شرکت، با او بخاطر دروغ و نیامدن برای پس گرفتن شهادتش دعوا میکند. سپس به سمت اتاق ارتان می رود.

او ابتدا میخواهد بخاطر نیاوردن نقشه ها توضیح بدهد، اما ارتان به نقشه های روی میز اشاره کرده و کار او را تحسین میکند.

فیروزه متوجه می شود که آیاز برای او این کار را کرده است.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال زمستان سخت قسمت 13 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال زمستان سخت قسمت 14  مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *