خلاصه داستان سریال ترکی دختر سفیر قسمت 120

سلام همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال دختر سفیر قسمت 120 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه آن لذت ببرید.

سریال دختر سفیر قسمت 120

گدیز از صحرا می خواهد که خانه بنفشه را ترک کند و به جای دیگری برود چون اگر قهرمان توانسته آدرس آنجا را پیدا کند سنجر هم به زودی پیدا خواهد کرد و این برای صحرا خطرناک است.

ناره از راه می رسد و از دیدن گدیز و صحرا کنار هم تعجب می کند و صحرا به محض دیدن ناره داد می زند و حرفش را عوض می کند و به گدیز می گوید: «دست از سرم بدار. ناره دوست منه. من دوستم رو نمی فروشم.»

ناره جلو می رود و از صحرا می پرسد که گدیز از او چه خواسته و صحرا با زیرکی می گوید: «می خواد من از زیر زبون تو حرف بکشم و جای جسد شخصی به اسم آکین رو یاد بگیرم و بهش بگم. اونم در عوض برام خونه بگیره و هزینه ش رو پرداخت کنه.»

گدیز از آمادگی صحرا متعجب می شود و به او می گوید: «تو خود شیطانی!«

ناره گدیز را به گوشه ای می برد و می گوید: «من از تو متنفر نیستم. وقتی کسی رو می بخشم از رو ضعفم نیست.

قوی بودنم رو نشون میده. برعکس تو و سنجر که همیشه از هم متنفرین. ولی طوری رفتار کن که بتونم تو رو هم مثل سنجر ببخشم.»

سنجر می گوید: «از من انتظار نداشت هباش که از زنی مثل تو دست بکشم.» و ناره می گوید: «من به زودی با سنجر ازدواج می کنم. مجبوری من رو رها کنی.»

گدیز غمگین می شود و می رود و تصمیم می گیرد سنجر را برای همیشه از ذهنش پاک کند.

ناره از صحرا می خواهد تا وقتی بتواند برای خودش خانه پیدا کند در خانه او زندگی کند. ناره که هدفش همین بود که ناره را زیر نظر بگیرد با خوشحالی قبول می کند. سنجر با موگه دیدار می کند و از او در مورد روحیه بد ناره می پرسد و موگه جواب می دهد: «ناره کسیه که از نظر احساسی از مشکلات فرار می کنه.

یعنی ممکنه از تو و از زندگیش ناراضی باشه اما در ظاهر چیزی معلوم نشه.» سنجر خودش را لعنت می کند که با عشقش انقدر بدرفتاری کرده که باعث عذاب روحی اش شده و نمی تواند مرهمی بر زخم هایش باشد.

بنفشه و جیلان برای سونوگرافی و فهمیدن جنسیت بچه به بیمارستان پیش صحرا می روند و متوجه می شوند که بچه پسر است.

بنفشه از اینکه می تواند با این به نظر سنجر را به خودش جلب کند خوشحال می شود.

اما قهرمان آنها را تعقیب کرده و در بیمارستان منتظر است و با دیدن صحرا می گوید: «اگه نگی که تو بنفشه و جیلان چه نقشه ای کشیدین به سنجر می گم که خواهر آکین بایدار هستی.»

سنجر جلوی عمارت افه اوغلو می رسد و گاوروک را آنجا غمگین می بیند. زهرا هم از راه می رسد و سنجر به آنها می گوید: «بهتره با هم صحبت کنین و مشکلاتتون رو حل کنین.» گاوروک می گوید: «من یه نگهبانم و با یه خانم مدیر حرفی ندارم.»

زهرا هم می گوید: «من هر کاری لازم بود انجام دادم. حالا گاوروک خودش باید تصمیم بگیره که چی کار کنه.» بعد وارد عمارت می شوند و سنجر می فهمد که مادر و عمه اش می خواهند به خواستگاری ناره بروند.

سنجر اعتراض می کند و فریده می گوید: «هر دختری آرزو داری توی عروسیش سنت ها رعایت بشه.» و سنجر با فهمیدن اینکه با خواستگاری ناره را خوشحال می کند فورا آماده می شود و همگی به خانه ناره می روند. یحیی هم به سفارش خالصه و برای صحبت با الوان به آنها ملحق می شود.

بنفشه و عاتکه هم که بنا به سفارش مرد جادوگر قرار شده روغن جادویی را به در و دیوار خانه ناره بمالند به آنجا می روند و شاهد خواستگاری سنجر از ناره می شوند. بنفشه خودش را پشت دیوار پنهان می کند و گریه می کند.

از ان طرف اشه به خانه اش پیش دودو برمی گردد و می گوید: «حالا که گاوروک با من ازدواج نکرده توی اون خونه احساس اضافی بودن می کنم.»

دودو به او قول می دهد کاری کند که گاوروک با او عروسی کند و یحیی هم الوان را طلاق بدهد و با او ازدواج کند. در مراسم خواستگاری یحیی به الوان می گوید: «عاشق شدن رو یادم بده.» الوان می گوید: «اگه قرار بود عاشق هم بشیم توی این پنج سال می شدیم.»

یحیی می گوید: «من طلاقت نمی دم و امضا نمی کنم.»

 

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال دختر سفیر قسمت 120 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه داستان سریال دختر سفیر قسمت 121 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از آستارا خبر لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *