خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۳۷ + زیرنویس و دوبله

در ساعت استراحت رستوران، جنک پیش آزرا نشسته و از او درمورد حرف های عظمی سوال می کند.او متوجه می شود که عظمی قبل از همه از بیماری فریده خانم مطلع بوده و با این وجود ، نسبت به برگه سلامت روان اقدام کرده است. جنک از دست عظمی بیشتر عصبی می شود.
نظمی با گونول خیلی مهربان شده و مدام دور او می گردد. او دوباره از گونول درخواست برنج از رستوران می کند و قول می دهد که پس بیاورد. وقتی گونول به انبار می رود می بیند که برنج تمام شده و تعجب می کند.
ملیس و اوکان که قصد دارند هرچه سریع تر نامزد کنند، آنها پیش فریده خانم به رستوران می آیند تا با تو صحبت کنند. اوکان می گوید که قصد دارد با پدرش به خواستگاری بیاید تا انگشتری رد و بدل کنند و بیشتر یکدیگر را بشناسند. فریده خانم همچنان می گوید که نباید عجله کنند و قبلا در این باره حرفهایش را به ملیس گفته است. گوشی اوکان زنگ می خورد و برای جواب دادن بیرون می رود‌. آزرا که در گوشه ای نشسته است .حرفهای او را می شنود که به دوستش می گوید کسی را به عنوان پدرش برای خواستگاری بیاورد و خودش هم به عنوان پسر عمو بیاید. او به دوستش وعده می دهد که بعد از ازدواج با ملیس وضعش خوب می شود و خرج خواهد کرد.
آزرا ماجرا را برای جنک تعریف می کند، و او می گوید که رسیدگی خواهد کرد. چشم آزرا به گوشی جنک افتاده و می بیند که از طرف خودش پیامی به جنک رفته. او متوجه می شود که لوکیشن جایی که شب قبل رفته بود را جنک برای خودش ارسال کرده و ماجرا را حدس می زند. آزرا این قضیه را به روی جنک می آورد و طلبکارانه برخورد می کند. جنک از اینکه او بی هوا هرکاری می کند و مواظب نیست به او تذکر می دهد اما آزرا این حرفهای او را بی معنا می داند. آن دو با یکدیگر بحث کرده و در آخر جنک عصبانی شده و ظرفهای آشپزخانه را می شکند. او از دهانش می پرسد که به آزرا بگوید علت این کارها برای این است که دوستش دارد اما حرفش را می خورد.
سومرو با عظمی قرار گذاشته و همه چیز را برایش به نفع خودش تعریف می کند. عظمی از اینکه به او اعتماد کرده تشکر می کند و شماره فاطمه را گرفته تا او را پیدا کند. سومرو نگران است که پلیس قبل از او فاطمه را پیدا کند و فاطمه او را لو دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *