خلاصه داستان سریال ترکی روزگارانی در چکوروا قسمت 31

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 31 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال روزگارانی در چکوروا

سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 31

دمیر، ولی را به جایی پرت در بیابان برده و با گذاشتن اسلحه روی سر او، به او میگوید که خوب میداند که او کیست و برای چه به آنجا آمده است.

سپس او را تهدید میکند که دیگر حق ندارد به او و خانواده اش نزدیک شود، وگرنه او را خواهد کشت. او ولی را همان جا رها کرده و می رود.

هونکار به اصطبل رفته و حسن را می بیند. حسن میگوید که گولتن ازدواج را به هم زده است و او را نمیخواهد.

هونکار متعجب شده و به سمت آشپزخانه می رود تا در این مورد از گولتن و غفور سوال کند. او وقتی متوجه می شود که این قضیه حقیقت دارد ، از اینکه به او خبر نداده اند و خودشان چنین تصمیمی گرفته اند عصبانی می شود.

گولتن جسارت پیدا کرده و میگوید که او از ابتدا نیز حسن را نمی‌خواسته و به اصرار و زور غفور او را قبول کرده بود. غفور هول می شود. هونکار از اینکه غفور به او دروغ گفته بود عصبی می شود و بیرون می آید.

ییلماز به خانه های سر زمین می رود و آنجا را مخروبه می بیند. او نظیره را در حال گشتن بین خرابه ها می بیند. نظیره ماجرا را برای ییلماز تعریف میکند. ییلماز از اینکه دمیر آنها را بی خانمان کرده، عصبانی می شود و میگوید که حساب این کار را از او پس می‌گیرد.

شب، ییلماز پنهانی وارد ویلای دمیر می شود. خانواده دمیر همگی در حیاط نشسته اند. ییلماز با دیدن زلیخا در حالی که بچه به بغل دارد و دمیر به او محبت می‌کند، عصبی می شود و یاد عاشقانه های خودشان می افتد. او سریع به سمت گاراژ می رود و ماشین دمیر را دستکاری میکند.

صبح وقتی دمیر با ماشین به سمت آدانا می رود، ماشنیش خراب می شود و نگه می دارد. او پیاده شده و ییلماز از پشت سر به او نزدیک می شود و او را با ضربه بیهوش میکند. ییلماز، دمیر را به کلبه چوبی آن اطراف می برد و دست و پای او را میبندد.

وقتی دمیر به هوش می آید، از دیدن ییلماز عصبانی می شود و او را تهدید میکند.‌ ییلماز قصد دارد با اسلحه ای که از خانه فکلی برداشته، به او شلیک کند، اما منصرف می شود. او اطراف دمیر بنزین ریخته و میگوید که دمیر باید بلایی که سر افراد زمین آورده است را تجربه کند.

سپس یک چاقو نیز جلو تر می اندازد تا شانسی برای نجات به دمیر بدهد.

او کبریت را روشن کرده و روی زمین می اندازد و بیرون می آید.

ولی به شهر رفته و گردنبند زلیخا را می فروشد. سپس به مهمانخانه می آید و میسپارد که اگر از استانبول کسی دنبال او گشت، او را لو ندهند.

ولی داخل شهر، شرمین و دوست او فسون را میبیند. شرمین جلو رفته و خودش را به ولی نشان میدهد. ولی آنها را برای نهار به رستوران گران قیمتی دعوت میکند.

دمیر خودش را به چاقو رسانده و با زحمت می تواند طناب ها را باز کرده و خودش را نجات بدهد.

جنگاور که در حال رد شدن از جاده بوده، ماشین دمیر را میبیند و دنبال او میگردد. سپس دمیر را پیدا کرده و ماجرا را می فهمد.

او دمیر را به خانه خودش می برد و لباسهای خودش را به او میدهد. تعمیرکار خبر میدهد که ماشین دمیر سالم است و فقط بنزین تمام کرده بوده است.

دمیر که مطمئن است به تازگی بنزین زده بود، می فهمد که ییلماز وارد خانه شده و ماشین را دستکاری کرده است

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 31 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 32  مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *