خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت ۵۵ + زیرنویس و دوبله

هالیت وقتی میفهمد این قضیه صحت دارد، با عصبانیت خانه دفنه را ترک میکند. او به خانه می رود و ییلدیز نیز به همراه کمال به خانه می رود. هالیت چمدانش را جمع میکند و هرچه ییلدیز میخواهد به او توضیح بدهد، به حرفهایش اهمیتی نمی‌دهد. او به بچه ها میگوید که به مسافرت می رود. اما از کمال میخواهد که او را به هتل ببرد. او به کمال گوشزد میکند که دیگر به کسی نگوید او را کجا می برد.
دفنه از حرص، تصمیم می‌گیرد ماجرای ییلدیز را جار بزند. او به دیدن اندر می رود و در مورد دزدی ییلدیز برای او تعریف میکند. او از اندر انتظار همراهی و حمایت دارد، اما اندر که متوجه شده او برای انتقام از ییلدیز و نزدیک شدن به هالیت، این خبر را به اندر گفته تا اندر ییلدیز را رسوا کند، اهمیتی به دفنه نمی‌دهد و از پیش او می رود‌‌.
کمال که شرایط را میبیند، ماجرا را برای اندر تعریف میکند. اندر از او به اصرار آدرس هتل هالیت را میگیرد و پیشش می رود و با دلبری کردن و سیاست، شب را دوباره با هالیت میگذراند و سعی در نرم کردن هالیت دارد.
علیهان دیگر تصمیم گرفته مثل زینب ، او را فراموش کند و این رابطه را تمام شده می داند.
ییلدیز تصمیم می‌گیرد برای اینکه از لحاظ مالی وابسته هالیت نباشد، خودش سراغ کار برود. او از کمال میخواهد که برایش در یک رستوران، شغل استقبال مشتری پیدا کند. همچنین، وقتی هالیت زنی را که در فروشگاه به ییلدیز پول نقد میداده احضار میکند تا ماجرا را بفهمد، به عنوان باج به او گوشواره هایش را میدهد و آن زن نیز پیش هالیت از ییلدیز دفاع می‌کند و طبق گفته خود ییلدیز، میگوید که آن پول را برای کمک به مادرش احتیاج داشته.
امیر که در شرکت مشغول به کار شده، با جانر صمیمی شده اند و مدام در حال غیبت کردن و زیر نظر داشتن دیگران هستند.
علیهان به جم در مورد تمام شدن قطعی رابطه خودش و زینب میگوید. جم از این قضیه بخاطر خودش خوشحال می شود.
لیلا به شرکت می آید تا علیهان را ببیند. امیر با دیدن لیلا در یک نگاه عاشق او می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *