خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۸۵ + زیرنویس و دوبله

خبر مبارزه جنک به سرعت در اینترنت پخش می شود. همه از دیدن آن شوکه می شوند. سومرو وقتی خبر را می شنود، خیلی خوشحال می شود. او از زمین خوردن خاندان چلن و دیدن آنها در سختی لذت می برد. هولیا از اینکه او از این قضیه خوشحال است، متعجب می شود.
جانسو با دیدن این خبر به ملیس زنگ می زند و با لحن بدی، این اتفاق را حق جنک میداند . ملیس از حرفهای او عصبی شده و با او بحث میکند. جانسو که از ملیس حرصش میگیرد، با قدیر تماس میگیرد، اما او در دسترس نیست.
جنک بابت این اتفاق از فریده خانم معذرت خواهی میکند. فریده خانم منتظر واکنش جنک است تا ببیند بعد از این زمین خوردن، دوباره می ایستد و تلاش می‌کند و یا خودش را می‌بازد.
عظمی که خیلی از این اتفاق خوشحال است، پای تلفن در حال تشکر از کسی است که به او برای گرفتن عکسها از جنک سپرده بوده، و به او وعده ی دادن پولی که طی کرده بودند را میدهد.
سراب، طبق معمول عامل این اتفاق را آزرا می داند. او با جنک سر این قضیه بحث میکند . جنک دیگر از دست مادرش کلافه شده و با او دعوا میکند. ملیس و آردا نیز طرف جنک هستند و از او دفاع می‌کنند.
سراب به رستوران پیش آزرا می رود و او را مسبب مشکلات جنک دانسته و او را تهدید میکند که دیگر با جنک وارد رابطه نشود.
آزرا که فکر میکند خودش مقصر این اتفاق است ، پیش جنک می رود تا با او صحبت کند اما جنک که از دست آزرا دلخور است به حرفهای او اهمیت نمی‌دهد.
جنک، تصمیم می‌گیرد دوباره سر پا شود و همه چیز را درست کند. او در یک مصاحبه خبری، از همه بخاطر پخش فیلم و عکس مبارزه و کار اشتباهی که کرده معذرت خواهی میکند. او سخنرانی خیلی موثری ارائه میدهد. بعد از اتمام حرفهایش، یک خبرنگار که از طرف عظمی اجیر شده است تا جنک را عصبانی کند، با تحقیر مقابل جمع، از جنک علت اخراج از دانشگاهش را می‌پرسد. جنک عصبی شده و به سمت آن پسر می رود. همه با استرس و نگرانی از پای تلویزیون به این صحنه نگاه میکنند. آزرا به شدت نگران واکنش جنک است .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *