خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 277

در این مطلب خلاصه داستان قسمت 277 سریال سیب ممنوعه را برای شما آماده کرده ایم ؛ سریال پرطرفدار Yasak Elma یکی از سریال های پرطرفدار در بین مردم ایران میباشد ؛ سیب ممنوعه سریالی عاشقانه است که بازیگرانی همچون اونور تونا ، تالات بولوت ، شوال سام ، ادا اجه ، سودا ارگنچی در این سریال زیبا ایفا نقش میکنند .

خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 250

سریال سیب ممنوعه قسمت 277

فریده برای شام شاهیکا و چاتای را دعوت میکند تا آنها را با هم آشنا کند. شاهیکا مقابل چاتای نیز خودش را دختر خوب و موجهی نشان میدهد.

چاتای مقابل آنها جواب پیامهای ییلدیز را نمی‌دهد. فریده تعریف میکند که با شاهیکا به صورت تصادفی در خیابان آشنا شده است .

در واقع شاهیکا به عمد منتظر فریده بوده و سپس مقابل او رفته و با ناراحتی به خاطر پاره شدن گردنبندی عتیقه که یادگار مادر بزرگش بوده است، با فریده هم کلام شده و سپس با هم دوست شده اند. شاهیکا به عمد با ماشین نیامده و هنگام برگشت، چاتای شاهیکا را به خانه می رساند.

اندر در خانه زهرا، پیش او در مورد مرت صحبت کرده و از او میخواهد که مراقب مرت باشد و سهام خود را بی هوا به نام او نزند. مرت از پشت در حرفهای اندر را می شنود. اندر در سالن متوجه حضور صدقی شده و متعجب می شود.

او مطمئن می شود که صدقی بی دلیل به آنجا نیامده و مشکوک است. او روز بعد از جانر میخواهد که صدقی را هنگام بیرون رفتن تعقیب کند.

اندر پیش ییلدیز می رود و خبر میدهد که صدقی در خانه زهرا کار میکند. ییلدیز میگوید که این چیز مشکوک و عجیبی نیست و صدقی بخاطر مشکلات مالی کار میکند، اما اندر اینگونه فکر نمی‌کند و به دنبال علت است.

جانر به اندر خبر میدهد که صدقی به یک بانک که افراد خاص با حساب بانکی ویژه پذیرش میکنند رفته است.
ییلدیز و چاتای به کافه می روند. ییلدیز از اینکه چاتای پیش مادرش جواب او را نمی‌دهد از چاتای دلخور است. چاتای میگوید که او نمی‌خواهد فکر ییلدیز را درگیر کند و برای همین جواب او را نداده است و چیز دیگری نیست.
شب، فریده کیک درست کرده و به عمد از شاهیکا میخواهد که کیک را به خانه چاتای ببرد.

شاهیکا متوجه می شود که ییلدیز قرار است به آنجا برود و برای همین لفت میدهد و از چاتای تقاضای آب می کند.

چاتای استرس دارد و میخواهد که شاهیکا زودتر برود، اما شاهیکا باز هم درخواست آب میکند و به عمد از آنجا نمی رود. وقتی ییلدیز در می زند، چاتای هول می شود و شاهیکا را در دستشویی پنهان میکند.

ییلدیز داخل آمده و شاهیکا به عمد در دست‌شویی وسیله ای می شکند تا صدا بیرون برود. ییلدیز با دیدن شاهیکا شوکه شده و با چاتای دعوا میکند و از آنجا می رود.

شاهیکا خوشحال شده و می رود.

چاتای سعی دارد با ییلدیز آشتی کند . ییلدیز به خاطر شناختی که از شاهیکا دارد می‌داند که او حتما نقشه ای دارد، اما از دروغ و پنهانکاری چاتای ناراحت است.

چاتای تعریف میکند که شاهیکا دوست مادر اوست. ییلدیز عصبی شده و سراغ شاهیکا می رود و بابت نقشه او دعوا میکند. شاهیکا میگوید او به راحتی توانسته کاری که ییلدیز موفق نشده را انجام دهد و اعتماد فریده را جلب کند.

ییلدیز به چاتای پیشنهاد میدهد که او نیز پیش فریده برود و دل او را به دست بیاورد، اما فریده با ییلدیز بد صحبت کرده و او را شکارچی پول میداند و میگوید که امکان ندارد بگذارد پسرش با دختری که بچه دارد ازدواج کند. ییلدیز ناراحت شده و بیرون می آید.

اندر به جانر خبر میدهد که تحقیق کرده و متوجه شده است که کسی جز صدقی جنازه هالیت را ندیده است و از طرفی حساب بانکی به نام هالیت است، پس هالیت زنده است.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه  قسمت 277 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 278 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *