خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 278

در این مطلب خلاصه داستان قسمت 278 سریال سیب ممنوعه را برای شما آماده کرده ایم ؛ سریال پرطرفدار Yasak Elma یکی از سریال های پرطرفدار در بین مردم ایران میباشد ؛ سیب ممنوعه سریالی عاشقانه است که بازیگرانی همچون اونور تونا ، تالات بولوت ، شوال سام ، ادا اجه ، سودا ارگنچی در این سریال زیبا ایفا نقش میکنند .

خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 250

سریال سیب ممنوعه قسمت 278

جانر با شنیدن ادعای اندر شوکه می شود. اندر میگوید که باید محتاطانه رفتار کنند و حتما هالیت این مدت آنها را زیر نظر داشته و قصد او از این کار، انتقام گرفتن از او و ییلدیز و شاهیکا بوده است. او میگوید که باید در اولین فرصت با آنها صحبت کند و حتما آنها نیز تحت تعقیب هستند و خبر ندارند.

مرت پیش حسن علی می رود و او را برای شام به خانه شان دعوت میکند. شب همگی به خانه مرت و زهرا دعوت هستند.

ییلدیز و چاتای بیرون می روند و ییلدیز با ناراحتی، برخورد فریده را برای چاتای تعریف میکند. چاتای ییلدیز را دلداری میدهد.

اندر با ییلدیز و شاهیکا قرار میگذارد. ییلدیز با دیدن شاهیکا عصبانی شده و بخاطر کار او و نزدیک شدنش به چاتای با او دعوا میکند.

اندر میگوید که بابت مسأله مهمی جمع شده اند و سپس میگوید که هالیت زنده است. ییلدیز و شاهیکا متعجب شده و سپس با حالا تمسخر چنین چیزی را انکار می‌کنند و میگویند که امکان ندارد. شاهیکا نیز خودش را از ماجرای مرگ هالیت تبرئه میکند و میگوید که هیچ تقصیری نداشته و برای همین نگران چیزی نیست.

ییلدیز ماجرای رفتن به خانه فریده را برای آسمان تعریف میکند. آسمان از این کار ییلدیز حرصش میگیرد و میگوید که آخر عواقب این کارهایش را می‌بیند.

شب همه به خانه مرت و زهرا می روند . اندر تصمیم گرفته است که به حسن علی نزدیک بشود زیرا از طرف هالیت احساس خطر میکند و این کار را به نفع خودش میداند. آسمان نیز بخاطر حسن علی حسابی به خودش رسیده است.

او از توجه حسن علی به اندر عصبی می شود و با اندر برای جلب توجه حسن علی رقابت میکند.

اندر سر میز شام، حسن علی را برای سری بعد به خانه خودشان دعوت میکند. آسمان نیز سریع حسن علی را به خانه دعوت میکند.

چاتای متوجه رفتار عجیب آسمان می شود و بعدا در این مورد از ییلدیز سوال میکند. ییلدیز خوب میداند که علت رفتار آسمان چیست اما چیزی نمی‌گوید ‌

شاهیکا به خانه فریده می رود. او سعی دارد مدام از ییلدیز بدگویی کند. سپس به فکر فریده می اندازد که برای جدا کردن چاتای و ییلدیز، از آسمان استفاده کند.

در خانه مرت، هنگامی که ییلدیز به اتاق پیش هالیت جان می رود، چاتای نیز پیش او می روذ.

حسن علی از پشت در صمیمیت آنها را میبیند و متعجب می شود. سپس هنگام بیرون آمدن چاتای در این باره به او تذکر میدهد و میگوید که ییلدیز دختر خوبی است ولی آنها مناسب هم نیستند و آپ نمی‌خواهد که ییلدیز ضربه بخورد. چاتای از حرفهای حسن علی کلافه می شود. ییلدیز نیز از پشت در حرفهای آنها را می شنود.

اندر از جانر میخواهد که به بهانه ای زودتر از آنجا برود تا او ماشین نداشته باشد و بتواند با حسن علی به خانه برود.

موقع رفتن، حسن علی متوجه ماشین نداشتن اندر می شود و میخواهد او را برساند. آسمان حرصش گرفته و می‌گوید که آنها می‌توانند اندر را برسانند، اما اندر می‌خواهد با حسن علی برود. اندر در مسیر، با حسن علی خوب برخورد کرده و از او بابت بازخوردهای بد سابقش معذرت خواهی میکند.

روز بعد، اندر از جانر میخواهد که به تعقیب صدقی ادامه بدهد زیرا حتما کسی به او کمک میکند. اندر از همکاری ییلدیز و شاهیکا نا امید شده و میداند که خودش باید این ماجرا را پیگیری کند و به همه ثابت کند که هالیت زنده است.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه  قسمت 278 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 279 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *