خلاصه داستان سریال ترکی عشق تجملاتی قسمت ۵۹ + زیرنویس و دوبله

عایشه چند بار دیگر سعی در صحبت کردن با کرم دارد اما او طفره می رود. آنها بالاخره با هم صحبت میکنند و کرم اعتراف میکند که او کسی بوده که در کودکی قوی کاغذی را درست کرده، و این قضیه فقط در حد یک خاطره است که لبخندی را به روی لب او بیاورد و هیچ معنای دیگری ندارد. او اعتقاد دارد که برنامه طلاق گرفتن هم‌چنان پا برجاست و از عایشه میخواهد مثل دو همکار باشند و در زندگی یکدیگر دخالت نکنند. عایشه بدجور حرصش میگیرد. کمی بعد وقتی سرپیل خانم با او تماس میگیرد، عایشه قبول میکند که در تبلیغی صحنه بوسیدن را اجرا کند. کرم که این مکالمه را می شنود، شروع به مخالفت می‌کند اما عایشه پیروزمندانه از او میخواهد که مثل یک همکار در کار او دخالت نکند.
صمد و هولیا به سونوگرافی رفته و میفهمند که بچه شان دختر است. هولیا میخواهد این خبر را شب تولد محسن به همه بگوید و او را سورپرایز کند.او به صمد میسپارد که این قضیه را به کسی نگوید اما صمد مقابل یلدا از دهانش میپرد.
وقتی عایشه به حالت قهر، میخواهد به خانه مادرش برود، جیدا را دم در میبیند. جیدا دوباره شروع به تحقیر عایشه میکند. عایشه در مقابل از جیدا به خاطر ایده قوی کاغذی تشکر میکند و داستان قو را برای او تعریف میکند، و میگوید که این کار او باعث نزدیکی بیشتر خودش و کرم شده است. جیدا عصبی می شود.
کمی بعد، کرم نیز به خانه مادر عایشه می رود. عایشه با او سرسنگین است و مدام به او تیکه می اندازد. رضا بخاطر حال بد ارکوت، از کرم میخواهد که با هم بیرون بروند تا با ارکوت صحبت کنند. کرم نیز به ولکان زنگ زده و به اجبار او را که دم خانه غنچه برای منت کشی و معذرت خواهی رفته است، فرا میخواند. غنچه از اینکه ولکان دوباره بخاطر کرم او را قال میگذارد عصبانی می شود.
آنها به کبابی می روند. ارکوت در آنجا مست کرده و حالش بد می شود. شب هنگام برگشت، کرم و ولکان تصمیم میگیرند به زندگی سابق خود برگردند و برای همین به دیسکو می روند و خوشگذرانی میکنند. عایشه فکرش درگیر کرم است و منتظر خبری از اوست. ولکان دختری را به خانه اش می برد و صبح خودش را کنار او در رختخواب میبیند. او به شدت از کار خودش پشیمان می شود. کرم دم خانه مادر عایشه در ماشین است و به این پی میبرد که نمیتواند به زندگی سابق خود برگردند و آن را دوست ندارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *