خلاصه داستان سریال ترکی عشق تجملاتی قسمت ۵۸ + زیرنویس و دوبله

ناگهان همه کارکنان بیرون آمده و شروع به دست زدن و سوپرایز میکنند. جیدا جلو آمده و به کرم میگوید «وقتی آن قوی کاغذی را توی اتاقم دیدم، آن را برای طرح تیشرت های شرکت انتخاب کردم و خواستم تو را سورپرایز کنم.» .عایشه که متوجه می شود اشتباه برداشت کرده، توی ذوقش می خورد. او از دست خودش بخاطر اینکه سریع خوشحال شده و کرم را بغل کرده بود، عصبانی می شود. او سعی میکند در شرکت با کرم رو در رو نشود. کرم نیز متوجه می شود که عایشه چه فکری کرده و نمی‌داند باید چه واکنشی داشته باشد. او تصمیم می‌گیرد چیزی نگوید و به روی خودش نیاورد.
در خانه مادر عایشه، ارکوت به خانه آمده و با عصبانیت، از نظمیه بخاطر حرفهایش با فیضا گله میکند. نظمیه که انتظار این برخورد را نداشته، سکوت می کند. رضا و ملاحت خانم از دست نظمیه ناراحت می شوند و با او صحبت میکنند . نظمیه متوجه اشتباهش می شود و شرمنده است.
غنچه متوجه حال پریشان عایشه در شرکت شده و با اصرار علت را جویا می شود‌. عایشه تصمیم میگیرد از ابتدا همه چیز را برای او تعریف کند‌. او در مورد ازدواج فرمالیته خودشان به غنچه توضیح میدهد و سپس در مورد ماجرای قوی کاغذی و عشق اول میگوید. غنچه با او صحبت کرده و عایشه را قانع میکند که حتما رو در رو با کرم صحبت کند و همه چیز را بگوید. هم‌زمان، ولکان نیز با کرم صحبت میکند و از او میخواهد که با عایشه صحبت کند، اما کرم دو دل است.
عایشه به اتاق جلسه می رود تا با کرم حرف بزند. اما آنها بحثشان می شود. عایشه لیوان آب را روی لباس کرم می ریزد. آنها با یکدیگر درگیر می شوند و همان لحظه وقتی افراد جلسه وارد اتاق می شوند، تصور میکنند که آنها در حال عشق بازی هستند و فورا بیرون می روند. جیدا از دیدن این صحنه حرصش میگیرد .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *