خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت ۳۴ + زیرنویس و دوبله

هالیت به شدت عصبانی شده و زهرا را از خانه بیرون می کند. او به اتاق کارش می رود. ییلدیز سعی در آرام کردن هالیت دارد اما بی فایده است. ایندر که بهت زده است، از خجالت و بی چارگی به اتاقش رفته و بیرون نمی آید. او دنبال نقشه ای است تا بتواند کار را درست کند.به سینان پیام می دهد و از او می خواهد که یکدیگر را ببینند. سینان که سعی دارد به زهرا دلداری بدهد و او را آرام کند، پیشنهاد ایندر را قبول می کند.
جم با زینب رابطه خوبی دارد و از او می خواهد یک شب با هم به همراه کوین برای شام بیرون بروند. زینب قبول می کند.
ییلدیز پیش شنگول رفته و اتفاقات خانه را برای او تعریف می کند.
ایندر هم به ملاقات  سینان می رود، و از او می خواهد برای منفعت مشترکشان یعنی رسیدن به پول و خانه هالیت، به او ثابت کنند که رابطه ای نداشته اند و هر دو قربانی توطئه ییلدیز شده اند. او از سینان می خواهد پیش هالیت برود و به او بگوید که با یکدیگر رابطه ای نداشته اند. سینان پیش هالیت می رود اما هالیت حرف های او را قبول نمی کند و به او اهمیتی نمی‌دهد.
ییلیدز به یک مهمانی دعوت می شود و به پیشنهاد ردویه، بدون شنگول به آنجا می رود و ردویه دوستانی ساختگی برای او در نظر می گیرد تا پرستیژ او حفظ شود. ییلدیز از دورهمی با دوستان جدید عکس منتشر می کند. شنگول از دیدن عکس او ناراحت می شود.
علیهان قصد بیرون رفتن برای شام با جم را دارد. او از زینب نیز دعوت می کند اما زینب بهانه می آورد که کار دارد. جم نیز به خاطر کوین نمی‌تواند برود اما زینب پیشنهاد می‌دهد که کوین را نگه دارد.
ایندر برای قرار ملاقات کاری و مصاحبه با یک شرکت در خانه هالیت قرار می گذارد. جانر نگران عکس‌العمل هالیت نسبت به این قضیه است، اما ایندر اهمیتی نمی دهد و از این کار خود خوشحال است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *