خلاصه داستان سریال شخصیت قسمت ۴ + زیرنویس و دوبله

نورا ذهنش درگیر پرونده قتل اخیر است و بیشتر وقتش را در اداره می‌گذراند.
آگاه به دنبال سوژه مورد نظر بعدی خود برای کشتن می گردد ؛ شخصی که از قبل انتخاب کرده و عکسش را روی دیوار خانه اش چسبانده است.
دختر آگاه، برای کار، به شرکتی که قبل از مهاجرت در آن کار می رود می رود تا بتواند دوباره به کار قبلی خودش برگردد. بعد از آنجا, به مدرسه برای پسرش می رود و با اصرار از مدیر می خواهد که او را ثبت نام کنند. مدیر مدرسه در ازای شهریه خیلی بیشتر، قبول می کند. زحل در مسیر برگشت به خانه، شیشه ای مشروب می خرد.
پسر زحل، در مدرسه دختری را دیده و از او خوشش آمده است . او با پسر دیگری درگیر شده و دعوا می کند و شب با صورتی زخمی به خانه برمی‌گردد. اما زحل که مست است و گوشه ای خوابش برده، چیزی متوجه نمی شود.
آگاه که بیرون رفته است، وسط راه بنزینش تمام می شود و از اینکه بنزین زدن را فراموش کرده است هراسان می شود و خودش را به دکتر می رساند اما دکتر می گوید که این مسأله طبیعی است و جای نگرانی نیست.
شخصی اطلاعات مظنون بودن نورا به قتل را به روزنامه نگاران داده و این خبر چاپ شده است. کمیسر عصبانی است و دنبال مقصر می گردد. شب، فردی به نورا زنک می زند و می خواهد با او مصاحبه کند. او همچنین می گوید که مدارکی برای ارائه دادن به نورا دارد. نورا با او در دیسکو قرار می گذارد. آن فرد هنگام رفتن، فایل صوتی ای به نورا می دهد که در آن فردی در حال اعتراف به آتش زدن دادگاه می کند. نورا شوکه می شود.
آگاه قربانی بعدی را در خیابان شناسایی کرده و او را تعقیب می‌کند. قربانی مست است و هنگامی که از ماشین پیاده می شود، آگاه به او تیر اندازی می کند و او را می کشد. او این مرگ را به خاطر کارهای گذشته ی قربانی، حق او می داند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *