خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۶۶ + زیرنویس و دوبله

هولیا به همراه سراب سراغ آزرا می رود. او با عصبانیت با آزرا صحبت می کند و حرصش را سر او خالی می کند. سراب نیز به عمد به بحث های آنها بال و پر می دهد. سراب آزرا را تهدید می کند که در صورت بروز هر اتفاقی به خاطر شکایتش، که به جنک آسیب بزند، روزگار او را سیاه خواهد کرد.
مادر جیدا، با مدرسه تماس گرفته و به او می گوید که باید به آلمان برگردد . جیدا ناراحت می شود و گریه می کند. آردا او را پیش فریده خانم می برد. فریده قول می دهد که با مادر جیدا صحبت کند و برای او در رستوران کاری درست کند. جیدا و آردا خیلی خوشحال می شوند.
آزرا به خاطر فاصله گرفتن از جنک، به عمد جواب تلفن های او را نمی‌دهد. او خیلی ناراحت است و به خاطر فشار اطرافیان وضعیت مناسب روحی ندارد.
شب، ملیس به همراه قدیر با دوستان دانشگاهش بیرون می رود. آنجا، بین قدیر و یکی از همکلاسی های ملیس درگیری لفظی پیش می آید. آنها جمع را ترک کرده و ترجیح می دهند خودشان بیرون بروند.
برهان شب برای شام به خانه سومرو می رود. بعد از خوابیدن جانسو، او دوباره در مورد گرفتن سهمی از کافه با او صحبت می کند. سومرو ادعا می کند که کافه مال او نیست و در واقع برای عظمی است. برهان برای رسیدن به خواسته اش از طریق عظمی نقشه می کشد. او همچنین، سومرو را قاتل چیتن و کمال می داند.
آزرا شب برای دیدن مرت به خانه سومرو می رود، اما سومرو او را به خانه راه نداده و اجازه دیدن مرت را تا زمانی که او از جنک جدا نشده نمی‌دهد.
آزرا به خانه برمی‌گردد. جنک به خاطر بی توجهی های اخیرش با او صحبت می کند اما آزرا بهانه می آورد و با او بحث می کند. آزرا دیگر تحمل این وضعیت را ندارد. او به اتاق رفته و چمدانش را جمع می کند تا از خانه فریده خانم برود. او نامه ای نوشته و علت رفتن خودش را برای فریده توضیح می دهد و از او معذرت خواهی می کند. سراب که از لای در تمام این اتفاقات را می‌بیند، بعد از اینکه آزرا با چمدان از خانه می رود، به اتاق او رفته و نامه را پنهان می کند.
ملیس و قدیر به یک رستوران معمولی و سطح پایین می روند. ملیس سعی می کند خودش را وفق بدهد و طبیعی برخورد کند. آن دو با یکدیگر در حال صحبت هستند که قدیر متوجه می شود استادش در رستوران است و آنها را دیده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *