خلاصه داستان سریال ترکی ضربان قلب قسمت 26

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال ضربان قلب قسمت 26 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال ضربان قلب الو سریال

سریال ضربان قلب قسمت 26

علی و ایلول در ماشین کامیون کنار راننده هستند. ایلول عصبی است و از راننده میخواهد که سریعتر برود. علی متوجه حال ایلول شده و از او سوال میکند که چه شده. ایلول یاد حرفهای سینان می افتد و چیزی نمی‌گوید.
سینان وارد اتاق هاکان می شود و به او میفهماند که دخترش را کشته است. هاکان میگوید که یادش نمی آید. سینان میگوید که از او عصبانی نیست زیرا حق انتخاب نداشته است اما ایلول باید تاوان اصلی را پس بدهد.
فاتح تنها کنار دریا است و مشروب می‌خورد. آغوز با او تماس میگیرد اما جواب نمی‌دهد. سلیم آن پسر را عمل کرده و به پرستار می سپارد که مراقب او باشد. سپس پیش محمد رفته و میگوید که بهار است به پلیس خبر بدهند و او چطور میخواهد از آن پاکت الماس استفاده کند. محمد میگوید ما وارد این کار شدیم و دیگه نمیتونیم کاری کنیم و ما باید هر دو از ایلول محافظت کنیم.
آغوز و سلیم جلوی بیمارستان می روند و می‌بینند که آن مرد را همان‌طور که در ماشین گیر کرده پشت کامیون آورده اند. علی به کمال میگوید ما باید ماشین رو نصف کنیم و تو رو در بیاریم تا زودتر عمل کنیم. سینان بیرون آمده و این صحنه ها را میبیند و می رود.
مرد مراقب محمد می آید و میگوید که سامی زنگ زده و می‌پرسه که می‌تونه موضوع رو حل کنه یا نه؟ محمد میگوید باید صبر کنیم من که نمیتونم شکم اون رو پاره کنم. محمد عصبی است.
صنم، زن حامله سر و صدا میکند. گردن او لای میله‌های محافظ است. آلپ با دیدن وضعیت زن از اینکه او زنده مانده تعجب میکند و میگوید که معجزه است. او میخواهد به زن کمک کند تا گردنش را جابجا کند. همان لحظه آغوز سر می رسد و با عصبانیت او را کنار میزند و می‌گوید که حرکت اشتباه باعث فلج شدن صنم می شود.
صمد بخاطر بهار حالش خوب نیست و در دستشویی است.
آغوز پاهای صنم را امتحان میکند اما او میگوید که حسی ندارد. اغوز با سرزنش به آلپ نگاه میکند و به صنم میگوید که موقتی است و خوب می شود.
وقتی صمد می آید آغوز با او به خاطر تنها گذاشتن صنم دعوا کرده و او را بیرون میکند. ضربان قلب صنم پایین می رود و آغوز میگوید که سریع باید او را به اتاق عمل ببرند. دم در آسانسور صنم میگوید که حس پاهایش برگشته، اما درد زایمانش شروع شده است. خانمی که دم آسانسور است می‌گوید که صنم باید همان‌جا زایمان کند و بچه در حال بیرون آمدن است. آغوز میپرسد تو کی هستی؟ او میگوید: من دکتر ایپک اردم هستن. آغوز و صمد یا تعجب به او نگاه میکنند و به شدت جا می‌خورند. پرستار به ایلول میگوید که در اتاقی با او کار دارند. ایلول به آن اتاق که هاکان است می رود و سینان را آنجا میبیند. سینان به طعنه از او میخواهد به هاکان نیز مثل بیمارهای دیگرش رسیدگی کند. ایلول میگوید که هاکان بیمار او نیست و سپس به سینان میگوید‌ که حال او را درک میکند اما او مقصر نیست. سینان همچنان به ایلول طعنه می زند .
بچه صنم به دنیا می آید. صنم میگوید کمال هم باید اینجا می‌بود. آغوز قول میدهد که کمال نیز آنجا می آید.
علی به ایلول میگوید که بعداً باید برام تعریف کنی که دلیل رفتارت با من چیه و چی باعث سر درد و تهوع تو میشه.
شب شده اما تیم عملیات هنوز موفق به بیرون آوردن کمال نشده است.
آغوز بابت کمک به بیمار از ایپک تشکر میکند. ایپک میگوید فقط همین؟ آغوز جا میخورد و تعجب میکند. ایپک میگوید ریلکس باش بعدا باهات تسویه میکنم.
صمد با آلپ تماس میگیرد اما او میگوید راحتم بزارید من دیگه تو اون بیمارستان کار نمیکنم. بعد مردی به آلپ طعنه زده و آلپ عصبی می شود و با او گلاویز می شود.
علی تصمیم میگیرد کمال را همان جا داخل ماشین عمل کند. سلیم ابتدا مخالفت میکند اما میبیند که راه دیگری نیست. او میگوید که غیر ممکن است موفق بشوند. علی میگوید که برای او غیر ممکن وجود ندارد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ضربان قلب قسمت 26 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال ضربان قلب قسمت 27  مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *