خلاصه داستان سریال ترکی عشق تجملاتی قسمت ۶۰ + زیرنویس و دوبله

صبح وقتی عایشه بیدار می شود، همچنان خبری از کرم نیست و با او تماسی نیز نگرفته است. او به خانه می رود و متوجه می شود که کرم شب را نیز در خانه نبوده. برای همین از دست کرم عصبی می شود. کمی بعد، سرپیل خانم و کارگردان به همراه پسر نقش مقابل عایشه در تبلیغ که قرار است یکدیگر را ببوسند، برای تمرین صحنه می آیند. صمد و هولیا آنها را در حال صحبت می‌بینند. صمد پنهانی به کرم زنگ زده و ماجرا را میگوید. کرم سریع خودش را به خانه می رساند تا جلوی بوسیدن آنها را بگیرد‌. آنها یکدیگر را نمی‌بوسند، اما قرار می شود صحنه اصلی فردا هنگام فیلمبرداری انجام شود.
ارکوت که همچنان در افسردگی به سر می برد، از نظمیه پول میگیرد و برای خودش لباس میخرد و تیپی متفاوت می زند تا خودش را شبیه دوست پسر سابق فیضا کند. او از ولکان میخواهد که برای تولد محسن، فیضا را نیز دعوت کند.
صمد که به دستور هولیا نباید به کسی بگوید که جنسیت فرزندشان مشخص شده، پیش همه ناخواسته‌ این قضیه را لو می‌دهد.
کرم و عایشه برای سوپرایز تولد، مأمور می شوند که محسن را سرگرم کنند تا کمی دیرتر به خانه بروند. آنها بیرون از شهر به پارک می روند. کرم که نمی‌داند از چه چیزی حرف بزند، خبر دختر بودن نوه محسن را می دهد. محسن از شنیدن این قضیه خیلی خوشحال می شود. وقتی آنها به خانه می روند، همه مهمان‌ها سررسیده و او را سورپرایز میکنند. محسن به شدت خوش حال می شود و ضمن این، در مورد دختر بودن نوه اش نیز به همه میگوید. هولیا که نقشه داشت این خبر را به عنوان سوپرایز به محسن بگوید و گل مجلس بشود، از دست صمد عصبانی می شود‌.
ارکوت سعی میکند خودش را به فیضا نزدیک کند . او فکر میکند که خیلی خوش‌تیپ شده است اما فیضا به او اهمیتی نمی‌دهد.
محسن بخاطر نوه اش، ده درصد از سهام شرکتش را به هولیا و ده درصد را نیز به عایشه میدهد. جیدا نسبت به این قضیه ناراحت شده و حسادت میکند.
صبح روز بعد، عایشه برای رفتن به صحنه اصلی فیلمبرداری آماده می شود. کرم خیلی خونسرد با این قضیه برخورد میکند و جلوی او را نمیگیرد. عایشه سر صحنه می رود، ولی هنگامی که شروع می شود، استرس میگیرد و به این فکر میکند که نمی‌تواند آن پسر را ببوسد. همان لحظه به جای بازیگر مقابلش، کرم روی صحنه آمده و او را می‌بوسد.
ظهر همان روز، جیدا پیش یلدا خانم رفته، و تمام ماجرای صوری بودن ازدواج کرم و عایشه را از ابتدا برای او تعریف میکند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *