خلاصه داستان سریال ترکی عشق تجملاتی قسمت ۷۹ + زیرنویس و دوبله

 

کرم و عایشه به سمت آدرس ولکان لب دریا راه می افتند. در طول مسیر، عایشه با کرم بحث میکند و فکر میکند این نیز جزو نقشه آنها بوده و دروغ است‌، اما وقتی به اسلکه می رسند عایشه متوجه می شود که کرم دروغ نگفته است. مته، دست ولکان را با دستبند به خودش بسته و قصد پرت کردن ماشین داخل آب را دارد. او مدام ناله میکند و نامزدش را میخواهد. کرم به او میگوید که زنش را راضی خواهد کرد که برگردد، اما وقتی به یلیز زنگ می زند تا او را متقاعد کند، با او بحثش میشود. عایشه گوشی را از کرم گرفته و سریع یلیز را راضی میکند تا فردا صبح با یکدیگر ملاقات کنند و در مورد اشتباه مته حرف بزنند. مته بالاخره راضی شده تا از خودکشی منصرف شود و دست ولکان را باز میکند. آنها به خانه می روند.
صبح هنگام بیرون رفتن، عایشه زیر مبل برگه های پرونده که شب گذشته محسن انداخته بود را پیدا کرده، و بدون اینکه به آنها نگاه کند از خدمتکار میخواهد که آن را به محسن بدهد.
در خانه ملاحت خانم، سر میز صبحانه ارکوت میگوید که نورسل، دوست دختر سابق رضا به محله برگشته است. نظمیه از شنیدن اسم او عصبی می شود و رضا نیز ارکوت را بابت این حرف ملامت میکند.
عایشه و کرم به همراه غنچه و ولکان به کافه می روند تا با یلیز صحبت کنند. یلیز مدام گریه میکند و کار مته را نابخشودنی میداند. او مدام از مخارج عروسی و زحماتش صحبت میکند . کرم از حرفهای او خسته شده و به همراه ولکان از کافه می رود. بعد از رفتن آنها، یلیز اشکهایش را پاک میکند و با خونسردی میگوید که اینها همه فیلم بوده تا مته را اذیت کند و بتواند لیستی که مته به او داده را در ازای آشتی کردن با او لغو کند. او برگه را به عایشه نشان میدهد. در برگه، حق هفته ای یک بار بیرون رفتن و سفر سالیانه مجردی و چند مورد دیگر ذکر شده است. عایشه و غنچه از دیدن این شرایط متعجب شده و به یلیز حق میدهند. یلیز به عایشه میگوید که فقط در صورت پاره کردن برگه لیست، با مته آشتی خواهد کرد.
عایشه و غنچه به شرکت رفته و برکه را به کرم نشان می‌دهند. کرم از شرایط خوشش آمده و آن را حق میداند . سپس وقتی ناراحتی عایشه را میبیند،حرفش را پس گرفته و میگوید که شوخی می‌کرده.
یلدا خانم به شرکت برای دیدن جیدا می رود. او متوجه می شود که جیدا مست است. جیدا به یلدا خانم خبر میدهد که برای فردا شب، با پسری که در اینترنت با او آشنا شده قرار دارد. یلدا خانم این کار را اشتباه میداند و نگران جیدا است اما حریف او نمی شود. یلدا خانم وقتی بیرون می آید، از فیضا میخواهد که محل و ساعت قرار جیدا با پسری که تازه آشنا شده برای برای او پیدا کند. یلدا وارد اتاق جیدا شده و به سختی میخواهد دفتر قرارهای او را پیدا کند، اما نمی‌تواند. او بیرون آمده و چنین چیزی را از آتیلا میخواهد، اما ارکوت پیش دستی کرده و قبول میکند که این کار را انجام دهد.
کرم و ولکان با مته بیرون می روند تا در مورد لغو لیستی که به یلیز داده صبحت کنند. مته با آنها صحبت میکند و آنها را متقاعد میکنند که خواسته هایش منطقی است و در صورت عدم انجام آنها، منجر به سرخوردگی و خیانت کردن می شود. حرفهای او روی کرم و ولکان تاثیر می‌گذارد‌. آنها به عایشه و غنچه میگویند که حرفهای مته را قبول دارند.عایشه و غنچه لجشان گرفته، و آنها نیز در مقابل یک لیست مشابه از خواسته هایشان نوشته و به کرم میدهند. کرم و ولکان حرصشان گرفته و لیست آنها را قبول ندارند.
ارکوت به اتاق جیدا رفته و در حال حرف زدن با او ، پنهانی دفتر یادداشت او را برداشته و برای فیضا می برد. فیضا خوشحال شده و از ارکوت تعریف میکند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *