خلاصه داستان سریال ترکی عشق تجملاتی قسمت ۵۷ + زیرنویس و دوبله

کرم و عایشه به فکر می‌افتند که چگونه این شک را برطرف کنند. آنها تصمیم میگیرند بیش از پیش با یکدیگر عاشقانه برخورد کنند و برای رفع این شک، قرار می شود برای شب که خانواده عایشه برای شام دعوت هستند، کرم با گرفتن کیک و کادو برای عایشه، سالگرد اولین باری که دست یکدیگر را گرفته اند را جشن گرفته و عایشه را سورپرایز کند تا همگی به عشق واقعی آنها پی ببرند. کرم از ولکان میخواهد سریع یک کادوی مناسب سالگرد برای عایشه بخرد و خودش سراغ کیک می رود. وقتی ولکان در حال خرید کادو است،غنچه وارد همان مغازه شده و فکر میکند او برای کس دیگری کادو میخرد و خیانت میکند‌. ولکان از فروشنده میخواهد به سلیقه خودش کادویی تهیه کند و خودش سریع دنبال غنچه برای توضیح دادن می رود.
در شرکت، فیضا برای آتیلا در مورد آمدن نظمیه و حرفهایش در مورد ازدواج میگوید. او تفکر نظمیه را مسخره کرده و آن دو به اینکه فیضا بخواهد با ارکوت ازدواج کند میخندند. ارکوت که پیش آنها می آید، از شنیدن این حرف دلش میشکند اما چیزی نمی‌گوید.
جیدا برای پروژه ای که در پیش دارد، تیشرتهایی سفارش داده و به فیضا و آتیلا سپرده است که حتما برنامه روز پروژه را با دقت چک کنند تا همه چیز درست پیش برود. او به قوی کاغذی که از روی میز کرم برداشته و داخل اتاقش گذاشته است نگاه میکند و لبخند میزند.
شب، ارکوت حالش خوب نیست و همراه خانواده به خانه محسن نمی رود. در خانه محسن، هنگامی که کرم عایشه را سورپرایز میکند و او کادو را باز میکند، داخل آن لباس خواب است و همه شوکه و خجالت زده می شوند. عایشه از دست کرم عصبی می شود. شب بعد از رفتن مهمانها، کرم به عایشه توضیح میدهد که کادو را ولکان خریده و او بی اطلاع بوده است.
هولیا که کشیک میدهد، متوجه می شود کرم روی کاناپه میخوابد. او سریع به پذیرایی رفته و به زور محسن و صمد را پشت در اتاق آنها می آورد تا خودشان ببیند. اما عایشه که متوجه موضوع می شود، به کرم میگوید و هر دو داخل تخت می‌روند و حرفهای عاشقانه می زنند. محسن از دست هولیا عصبانی می شود و دیگر حرفهای او را باور نمی‌کند.
صبح، کرم و عایشه به شرکت می روند. کسی داخل شرکت نیست. وقتی وارد سالن می شوند، همه جا پر از قوی کاغذی و تیشرت های طرح قو است. عایشه فکر میکند کرم بخاطر او این کار را کرده است و او را عاشقانه بغل میکند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *