خلاصه داستان سریال عشق اجاره ای قسمت ۲۳ + زیرنویس و دوبله

سینان به دیدن نریمان خانم می رود. او می‌گوید که ای کاش دافنه را وارد این بازی نمی کردند زیرا دافنه با بد اخلاقی های امید اذیت می شود. همچنین خبر استعفای دافنه را می دهد. نریمان خانم که از قضیه استعفا خبر نداشت، تیک عصبی میگیرد. پس از چند لحظه خود را آرام می کند و با خونسردی می گوید :{ نه عزیزم. اشتباه میکنی. امید نمیخواد دافنه زیاد کار کنه و خسته بشه واسه همین استعفا شو قبول کرده. درضمن لازم نکرده ناراحت باشی، دافنه بعد از عروسی غیب میشه یعنی برای همیشه میره} سینان با شنیدن قرار نریمان با دافنه بهم می ریزد. پس از رفتن نریمان، عمو نجمین می آید و متوجه عشق سینان نسبت به دافنه میشود اما به کسی چیزی نمی گوید.
دافنه به همراه امید به خانه و استودیو کورای می روند. امید مدام حواسش به دافنه است که مبادا خسته یا اذیت شود. او می خواهد تمام بدرفتاری های اخیرش را جبران کند. دافنه که قبلا برای عکاسی پنهانی در استودیو حضور داشته، جای آشپزخانه را می داند. امید به اینکه قبلا دافنه آنجا بوده، شک میکند. کورای از اینکه یاسمین جای بدی را برای شو انتخاب کرده، غر می زند و ناراضی است. امید قول می دهد که آن مکان را چک کند و نظرش را بدهد. کورای عکس های بدون فتوشاپ کفش هارا به امید فرستاده است. و حالا می خواهد نظر امید را راجبش بداند. دافنه با شنیدن این حرف، پنهانی عکس های پاهایش را از گوشی امید پاک می‌کند. دافنه یک ماه گرفتگی شبیه به خال بر روی قوزک پایش دارد. و اگر امید عکس های بدون روتوش را ببیند، او را خواهد شناخت.
امید و دافنه به سالن می روند. یاسمین نیز به همراه راننده جدیدش (اسی) می آید. امید به دافنه می گوید که بنشیند تا خسته نشود. یاسمین از این همه توجه امید به دافنه تعجب می کند. امید ساختمان را بررسی می کند و نمی پسندد. دافنه و اسی یکدیگر را می‌بینند و صمیمانه احوالپرسی می کنند. در راه، امید به فروشگاه می رود و بیسکوئیت موردعلاقه ی دافنه را برایش می خرد. دافنه خوشحال می‌شود و تشکر می‌کند.
در شرکت سینان کفری و عصبانی ست و منتظر است تا امید و دافنه بیایند. پس از آمدنشان، سینان برای کار خصوصی دافنه را به اتاقش می خواند. او به دافنه می گوید که از قراردادش با نریمان خبر دارد و او نباید تن به چنین کاری می داد. سینان می خواهد بداند که آیا دافنه و امید باهم رابطه دارند یا خیر. دافنه می‌گوید که آنها باهم هیچ رابطه ای ندارند.
نریمان با دافنه تماس می گیرد و می‌خواهد هرچه زودتر او را ببیند. آنها در آرایشگاه قرار می گذارند. نریمان راه و روش های مخ زدن مردان را به دافنه آموزش می دهد. او می‌گوید که برای این‌که بتوانی به مردها بفهمانی قصد ازدواج داری، باید مدام بهانه بیاوری. برای بیرون رفتن از خانواده اجازه بگیری و شب را با او سپری نکنی. پس از حرف زدن های نریمان، دافنه می گوید که رابطه ای بین او و امید وجود ندارد. نریمان از حال می رود و ناراحت می شود. او می خواهد با این نقشه هرچه زودتر امید را زن بدهد تا پدرشوهرش ویلا را به نام نجمین کند. اما دافنه دختری ساده لوح و دل پاک است و توانایی اجرای نقشه های شوم ندارد. اما آنها خبر ندارند که در واقع امید عاشق دافنه شده است.
در شرکت امید از سینان می‌پرسد که با دافنه چکار داشته؟ سینان می‌گوید که خصوصی است. در ادامه سینان همچنان از دست امید شاکی است و می‌خواهد رفتار امید با دافنه خوب یاشد. نریمان در ویلا بی قرار است و به امید فکر می‌کند. او میخواهد قبل از اینکه دخترش (سوده) از آمریکا بیاید، این قضیه را تمام کند. کورای برای دیدن نریمان می آید. او اعتراف می کند که دافنه را مدل عکاسی خود کرده است و کسی این را نمی داند. امید نیز عکس ها را پسندیده است. ناگهان فکری به سر نریمان می رسد و میخواهد نقشه ی جدیدی بکشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *