خلاصه داستان سریال ترکی عشق تجملاتی قسمت ۳۴ + زیرنویس و دوبله

بعد از تمام شدن تیزر تبلیغات، عایشه و کرم از سالن بیرون آمده و سرپیل خانم از آنها تشکر می کند. او می گوید: « اجرا خیلی خوب بود و باز هم با هم همکاری خواهیم کرد». عایشه با کرم خیلی سر سنگین است. کرم متوجه نبود حلقه عایشه می شود. عایشه می گوید: «خودت گفتی حلقه مهم نیست و فقط به خاطر خانواده دست می کنی». کرم نمی‌تواند تظاهر کند و اصرار دارد که عایشه حلقه را بیندازد. در مسیر برگشت عایشه باز هم به کرم گوشزد می کند که آنها با هم نسبتی ندارند و بعد از تمام شدن نقشه قرار است از هم جدا شوند. کرم عایشه را به خانه می رساند و برای اینکه او را حرص دهد می گوید با اوکان و دخترها قرار دارد. عایشه هیچ اهمیتی به او نمی دهد. موقع رفتن ذهن کرم درگیر این است که عاشق عایشه نشود. عایشه هم در خانه اخلاق های بد کرم را لیست کرده تا عاشق او نشود.
کرم پیش ولکان رفته و جعبه ای که دو نفری در دوران قدیم درست کرده اند و در آن راجع به دخترباز بودن و ازدواج نکردن نوشته و قول و قرار گذاشته بودند را باز می کنند تا دوباره به همان دوران برگردند.
فردا صبح یلدا در اتاق خوابشان جعبه قرص بین وسایل محسن پیدا می کند. او نگران شده و به دکتر محسن زنگ می زند و متوجه می شود قلب محسن مشکل جدی دارد و باید جراحی شود.
محسن صبح در شرکت جلسه اضطراری تشکیل داده مبنی بر درخواست یک شرکت خیلی بزرگ برای خرید سهام شرکت خودشان. او با این واگذاری مخالف است و هرچه کرم می خواهد او را متقاعد کند قبول نمی کند.
رضا که همچنان بابت برخورد نظمیه با دکتر روانشناس از او عصبانی است با او حرف نمی زند و قهر است. تلاش های نظمیه بی فایده است. او هم کم کم عصبانی شده و با رضا دعوا می کند. بوسه که از سر و صدای دعوای آنها به اتاق پناه برده به گوشی عایشه زنگ زده و به کرم که گوشی را جواب داده است قضیه را می گوید. کرم و عایشه فوری خودشان را به خانه می رسانند و کرم بوسه را بیرون برده تا در جو متشنج خانه نباشد. بوسه به کرم می گوید می ترسم پدر و مادرم از هم طلاق بگیرند. کرم می گوید: « هر دعوایی به جدایی ختم نمی شود و آدمهایی که همدیگر را دوست دارند هم گاهی دعوا می‌کنند.»
بوسه خیالش راحت می شود و به او می گوید: «خوش به حالت که دوست داشتن را بلدی و عمه عایشه را دوست داری.»
عایشه تمام حرفهای آنها را از پست سر می شنود و لبخند دلنشینی روی لبش می آید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *