خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت ۲۵ + زیرنویس و دوبله

مریم در را به روی آزرا باز می کند اما او را به داخل خانه دعوت نمی کند. او می خواهد قضیه را به آزرا بگوید اما با یادآوری تهدیدهای سومرو دودل می شود و بعد از من و من کردن، به دروغ می گوید بچه ای شبیه به مرت را در بیمارستان دیده بوده و برای همین به خانه خاله حسنیه آمده بود تا به آزرا بگوید. اما بعد فهمید والدین او پیدا شده اند. آزرا بخاطر توجه و حسن نیت مریم از او تشکر کرده و می رود.
سومرو که خیالش راحت می شود، با طلبکاری مرت را گرفته و به همراه جانسو از خانه می رود. وقتی سوار ماشین می شوند فاطمه بیرون آمده و با دادو بیداد مرت را می خواهد. سومرو از ترس آبروریزی و لو رفتن، فاطمه را هم سوار کرده و با خود می برد. آنها به خانه خودشان می روند. سومرو به فاطمه و مرت اتاقی می دهد و از فاطمه می خواهد به عنوان پرستار مرت، کارهای او را انجام دهد و کسی نباید متوجه حضور او و مرت در این خانه شود. فاطمه از فکر بودن در کنار مرت احساس خوشحالی می کند.
جانسو تمام مدت از دست مادرش عصبانی است و دیگر به او هیچ اعتمادی ندارد اما سومرو باز هم دنبال توجیه کردن و بی گناه جلوه دادن خود است. سومرو پیش مرت از آزرا بد می گوید. او می گوید: «من دنبال تو آمدم و تو را دوست دارم اما آزرا تو را نخواسته و رفته».
مسعود برای دادن پول حق السکوت به سومرو بابت پرونده کمال، به بانک می رود اما سقف وام هایش پر شده و فقط از حساب بانکی مشترک با هولیا می‌تواند وام بگیرد. او برای گرفتن این وام مجبور است هولیا را به بهانه‌ای راضی کند.
آزرا به رستوران تاریک برای دیدن گونول می رود. دم در رستوران اعلامیه گم شدن مرت را روی ماشین ون رستوران می بیند. از اینکه تاریک این کار را انجام داده خیلی خوشحال شده و از او تشکر می کند. کمی بعد جنک به رستوران آمده تا با تاریک صحبت کند. موقع رفتن، آزرا را که از آشپزخانه بیرون آمده می بیند و فکر نزدیک شدن تاریک و آزرا به همدیگر برایش قوت می گیرد. او با حرص آنجا را ترک می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *