خلاصه داستان سریال ترکی عشق تجملاتی قسمت ۳۳ + زیرنویس و دوبله

در مطب دکتر روانشناس، نظمیه با عصبانیت و حالت طلبکارانه در حال سین جیم کردن دکتر است. آن دو با یکدیگر دعوا می‌کنند و کار به کلانتری می کشد. پلیس به رضا زنگ زده و خبر می دهد. رضا به کلانتری می رود و با چهره نادم نظمیه و مادرش رو به رو می شود که از او معذرت خواهی می کنند. پلیس می گوید: «دکتر رضایت داده وگرنه بازداشت می شدند». رضا می گوید: «دیگر رضای آرام تمام شد و دوباره رضای قبلی برمی گردد». بعد از برگشتن به خانه، رضا تمامی لوازم آرایش نظمیه را در سطل اشغال ریخته و آتش می زند که دیگر کار نکند.
ارکوت در شرکت غنچه را می بیند. غنچه به او در مورد نزدیک شدندش به جیدا هشدار می‌دهد و می گوید: « هرچه از آدمها دیدی دقیقا برعکس آن هستند». از نظر او جیدا آدم خطرناکی است و ارکوت باید از او دوری کند. ارکوت حرف او را قبول نمی کند و همین حرفها را به خود غنچه در مورد ولکان نسبت می دهد و می‌گوید خودش مواظب باشد.
ولکان با روی خوش سراغ غنچه می رود اما غنچه به سردی با او برخورد کرده و برای پیشنهاد خانه رفتن، ولکان را دست به سر کرده و می گوید اگر حوصله داشتم می آیم، و بعد نمی رود. او عمدا با این کارها قصد جذب کردن ولکان را دارد.

ارکوت با چرب زبانی از صبری بهترین کت و شلوار و کفش پدرش را گرفته و به خیاطی می دهد تا تنگ کند و مدل امروزی بشود. پدر صبری وقتی ماجرا را می فهمد عصبانی شده و دم خانه آنها رفته و طبق معمول داد و بیداد می‌کند. رضا که یک روز خوش از دست ارکوت ندارد دوباره به هم می ریزد.
عایشه و کرم به خانه می روند. عایشه کرم را راضی می کند تا اتاقشان را به هولیا و صمد بدهند. شب سرپیل خانم به عایشه زنگ زده و پیشنهاد بازی در فیلم تبلیغاتی شامپو را به او می دهد. عایشه علیرغم مخالفت کرم قبول می کند. اما مشخص می شود که این نقشه از طرف جیدا بوده است. صبح وقتی عایشه و کرم سر صحنه می روند‌، گیزم، دوست دختر سابق کرم را آنجا می‌بینند. گیزم در قالبی محترمانه شروع به تخریب شخصیت کرم می کند و از اینکه چه ذات کثیفی دارد و چه بالاهایی سر دختر ها می آورد، می گوید. عایشه متاثر شده و در لحظه از کرم بیزار می شود. او قبل از رفتن به صحنه حلقه ازدواج خود را در آورده و خودش را کنترل می‌کند تا گریه اش نگیرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *