خلاصه داستان سریال ترکی عطر عشق قسمت ۱۱۵ + زیرنویس و دوبله

امره برای لیلا آدرس هتلی را که جان قرار است در آن بماند، می فرستد و می گوید که در همان جا برای صنم هم اتاق رزرو کرده است. لیلا به صنم می گوید: “باید بروی از جان عذرخواهی کنی.” ولی صنم می گوید: “من هم غرور دارم. نمی توانم این کار را بکنم.” لیلا می گوید: “پس همینجا بنشین و ببین که چطور عشق پلین شعله ور می شود و جان را به دست می آورد.” صنم با حرف های لیلا نگران می شود و ترس از دست دادن جان آزارش می دهد و از تصور با هم بودن جان و پلین جیغ می زند و فوری شروع به بستن چمدانش می کند. محبوبه با دیدن چمدان کنجکاو می شود و لیلا به او توضیح می دهد که صنم باید به یک سفر کاری از طرف شرکت برود.
جی جی آیهان را برای شام به خانه اش دعوت کرده ولی به محض اینکه شروع به خوردن غذا می کنند مظفر پیدایش می شود. او که دوباره مادرش از خانه بیرونش کرده دنبال جایی برای ماندن می گردد. او به آیهان می گوید: “ما در این محله قانون داریم. اول با جی جی نامزد شو بعد با او قرار عاشقانه بگذار.” جی جی که حرف ازدواج مضطربش می کند شروع به لرزیدن می کند و آیهان از این کار او ناراحت می شود و خانه جی جی را با عصبانیت ترک می کند و پیش صنم می رود و با او در مورد طفره رفتن جی جی از ازدواج حرف می زند. صنم از لیلا در مورد احساسش به عثمان می پرسد و لیلا جواب می دهد: “من خوشحالم و احساس آرامش می کنم و بهتر از این هم خواهم شد.”
جان در خانه اش آماده ی مسافرت می شود و امره برای گول زدن مادرش آدرس هتل دیگری را به او می دهد. فردا جان و صنم هم زمان به هتل می رسند و صنم وانمود می کند که به طور اتفاقی با هم رو به رو شده اند ولی جان اصلا از رفتار او تعجب نمی کند و می گوید: “من باید تنها باشم و به زندگی ام فکر کنم. تو باید از اینجا بروی.” ولی صنم می گوید برای شرکت در سمینار آمده و چون از او دعوت شده نمی تواند برگردد. لیلا در شرکت به جی جی می گوید: “صنم و جان به هتل آوا رفته اند و چند روز نمی آیند و اگر کسی سراغشان را گرفت بگو که صنم مریض شده است.” جی جی که نمی تواند هیچ رازی را پنهان کند عصبی می شود. هیما هزینه های شرکت را به درم نشان می دهد و می گوید: “باید هزینه ها را کنترل کنیم و از میزان آن بکاهیم.” جی جی که صحبت آنها را شنیده است رو به گلی می کند و می گوید: “به نظرم می خواهد عده ای را اخراج کند. ممکن است ما هم اخراج شویم.” و دلهره می گیرد.
GUN AY

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *