خلاصه داستان سریال ترکی عشق تجملاتی قسمت ۵۱ + زیرنویس و دوبله

کرم و عایشه به کلبه روستایی رفته و آنجا را برای محسن و یلدا آماده می‌کنند. آنها از دعوای دوباره یلدا و محسن بی خبر هستند.
عمو راسیم که در آن کلبه زندگی می کند و آلزایمر دارد، کرم و عایشه را با محسن و یلدا اشتباه گرفته و خاطرات همان روز خواستگاری برایش تداعی می شود. هنگام بازگشت کرم و عایشه، او ماشین آنها را پنچر می کند تا نتوانند بروند. کرم به ولکان زنگ می زند تا دنبالشان بیاید، اما غنچه نمی‌گذارد ولکان برود، تا کرم و عایشه شب را در کلبه بمانند، بلکه با یکدیگر آشتی کرده و از طلاق منصرف شوند.
صمد به خاطر کلاس های بارداری، شکم مصنوعی به خودش بسته و هولیا او را مجبور کرده که آن را از شکمش جدا نکند. رضا که به همراه مادر و خواهرش به خانه محسن رفته بود، وقتی می بیند صمد بخاطر شکمش از رفتن به سرکار طفره می رود، او را با خودش به قهوه خانه می برد. آنها تا شب در قهوه خانه با بازی مشغول می شوند.
کرم و عایشه که دیگر از آمدن ولکان نا امید شده اند، غذا می خورند و کمی بعد شروع به بازی جرات و حقیقت می کنند.
شب، برق قطع می شود و عایشه که خیلی ترسیده، از کرم می خواهد کنارش بماند و شب را کنار هم بخوابند.
کرم و عایشه هر دو در دلشان نمی خواهند طلاق بگیرند اما به روی هم نمی‌آورند.
صبح وقتی از خواب بیدار می شوند، عمو راسیم ماشین آنها را درست کرده و به سمت شهر راهی می شوند. آنها قرار است بعد از رسیدن به شهر به دادگاه رفته و طلاق بگیرند. برای همین هر دو پکر هستند.
وقتی به خانه می رسند، یلدا بابت کنسل شدن قرار دیروز بهانه می آورد و ماجرای عکس های محسن را به کرم نمی‌گوید تا او ناراحت نشود.
جیدا بی صبرانه در دادگاه منتظر آنهاست. ولکان نیز به عنوان شاهد از راه می رسد. در جلسه دادگاه، کرم و عایشه ادعای اختلاف و تقاضای طلاق می کنند. جیدا و ولکان نیز آن دو را تایید می کنند. قاضی از آنها می خواهد تا برای اقامه حکم دادگاه قیام کنند. همگی منتظر شنیدن رای دادگاه هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *